Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: گلایه ما این است که کشور در حال جنگ تمام عیار اقتصادی است و برخی ادارات آرایش جنگی به خود نگرفته اند. هیئت مدیره ای که اجازه نمی دهد کار اقتصاد مقاومتی آغاز شود و به علت اینکه با رانت فلان شخص عضو هیئت مدیره شده و در طول یک سال یک شب در شهرستان بیتوته نکرده، درک نمی کند استان و نماینده چه می گوید و تا حرف می زنیم می گویند خواسته شخصی داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"شهباز حسن پور" امروز ۱۵ مهرماه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به اینکه رسانه های کرمان در اقتصاد مقاومتی پیشگام و پیشتاز همه پروژه ها بوده اند، اظهار کرد: بالاترین نعمت، نعمت امنیت است که از تلاش های شبانه روزی شورای تامین برای تامین امنیت تشکر می کنیم و در جریان فعالیت های استاندار کرمان هستیم و درخواست داریم اولویت نخست استان مسائل امنیتی باشد.

وی با اشاره به عملکرد معین های توسعه و همچنین اقدامات سپاه در استان به ویژه منطقه جنوب، افزود: با پیگیری شش ماهه استاندار، امروز دو پروژه آهن اسفنجی و شمش مربوط به گل گهر و مس در سیرجان کلنگ زنی می شود و امید داریم قریب به ۱۶۰۰ نفر از افرادی که بیکار شده اند، طی دو ماه آینده برگشت به کار داشته باشند.

حسن پور در ادامه تاکید کرد: اَبَرپروژه انتقال آب را هیچ کس نباید به نام خود تمام کند. این یک کار ملی و بسیار ارزشمند است و اگر قرار است روزی از کسی تقدیر شود، کسی نیست جز آقای جلال مآب که این پروژه را کلنگ زد و نفرات بعدی آقای مرادعلیزاده مدیر وقت مس و در ادامه مدیران بعدی این مجموعه ها هستند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با اشاره به اینکه بهتر است قدری مشکلات جدی تر گرفته شود، افزود: قریب به اتفاق نمایندگان استان کرمان از عملکرد استاندار رضایت ۱۰۰ درصد دارند.

وی افزود: گلایه ما این است که کشور در حال جنگ تمام عیار اقتصادی است و برخی ادارات آرایش جنگی به خود نگرفته اند. هیئت مدیره ای که اجازه نمی دهد کار اقتصاد مقاومتی آغاز شود و به علت اینکه با رانت فلان شخص عضو هیئت مدیره شده و در طول یک سال یک شب در شهرستان بیتوته نکرده، درک نمی کند استان و نماینده چه می گوید و تا حرف می زنیم می گویند خواسته شخصی داشته اند.

حسن پور با اشاره به اینکه هیچ کدام از نمایندگان استان کرمان عقد اخوت با کسی نبسته اند، تصریح کرد: ما غیر از مردم وامدار کسی نبوده و نیستیم و هر کس هر سندی دارد شفاف رو کند.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: اقدامات مجمع در راستای اهداف کلی نظام اسلامی و حل مسائل و مشکلات مردم است و از اقدامات معین های توسعه تشکر می کنیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط کشور به شکلی است که همه باید به کمک دولت بیائیم و این فرمایش مقام معظم رهبری است، افزود: امیدواریم به زودی با معرفی معاون اقتصادی استاندار کرمان سرعت کارها بیشتر شود.

حسن پور با گلایه از برخی کم کاری ها گفت: علی رغم صورتجلسه ای که در تهران با مدیرعامل بانک کشاورزی کشور داشته ایم، هیچ کدام از موارد تفاهم تاکنون عملی نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی کرمان نمایندگان استان کرمان اقتصاد مقاومتی هیئت مدیره حسن پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل برکناری خطیر مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تنها ساعتی پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، خبر غیرمنتظره‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال برکنار شده است و خطیر به پایان دوران کاری خود در استقلال رسید.

به نقل از ورزش سه امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال تشکیل شد که طی آن، مهدی افضلی، فرشید هاشم سمیعی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای هیئت مدیره در جلسه‌ای که برگزار شد، تصمیم به پایان همکاری با علی خطیر گرفتند.

ظاهرا علت تصمیم امروز اعضای هیئت مدیره استقلال، واریز مبلغ50 میلیارد تومان به حساب اعضای تیم آن هم بدون دریافت مجوز از مالکان جدید بوده است.

اعضای هیئت مدیره استقلال ضمن تشکر بابت تلاش‌های علی خطیر طی دوران حضور در این باشگاه، به همکاری خود با وی پایان دادند.

در نهایت تصمیم بر این شد که فرشید سمیعی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901916

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت مدیره استقلال: علی خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد