Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@08:34:48 GMT

معرفی گیاهان آپارتمانی لوکس و لاکچری

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۴۶۶۲

معرفی گیاهان آپارتمانی لوکس و لاکچری

آیا شما هم طرفدار گیاهان آپارتمانی لوکس و لاکچری هستید؟ برای خرید گل و گیاهان آپارتمانی معمولا چه فاکتورهایی را در نظر می‌گیرید؟  افراد ثروتمندی که دوست دارند دکوراسیون داخلی منزل خود را با گیاهان آپارتمانی لاکچری زیبا تزیین کنند معمولا از گل‌ها و گیاهان خاص با ظاهری زیبا و متفاوت از سایر گیاهان استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیاهان آپارتمان لوکس معمولاً دارای شرایط ویژه پرورش و تولید بوده که قطعاً دارای ویژگی‌های ظاهری زیبایی نیز هستند. به همین دلیل قیمت این گیاهان نسبت به سایرین بالاتر است. از جمله عواملی که موجب می‌شود گیاه در زمره گیاهان لوکس قرار گیرد و قیمت بالاتری داشته باشد می‌توان به محدود بودن میزان تولید و کمیاب بودن گیاه، هزینه بالا و شرایط دشوار تکثیر، مقاومت و سازگاری بالا، زیبایی ظاهری و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

سلیقه‌های افراد متفاوت است بعضی دوستدار گیاهان در ابعاد کوچک و برخی دیگر دوستدار درختچه‌های آپارتمانی در اندازه‌های بزرگتر هستند. بسیاری از علاقمندان گل و گیاه در جستجوی گیاهان آپارتمانی لاکچری هستند که شاید نتوانند آنها را از بازارهای محلی خریداری کنند. پیشنهاد می‌کنیم  ابتدا شرایط نگهداری گیاهان مختلف را بررسی کنید و متناسب با مکان مورد نظری که تصمیم به نگهداری آنها دارید، با  مراجعه به فروشگاه آنلاین گل و گیاه گُل سِتان گیاه دلخواهتان را خریداری نمایید.

در این نوشتار به بررسی مشهورترین گلها و گیاهان لوکس آپارتمانی می‌پردازیم. دوستداران گل و گیاه می‌توانند با پرداخت مبلغی بالاتر نسبت به سایر گیاهان، متناسب با توان مالی خود گیاهان لوکس آپارتمانی را خریداری کنند.

ارکیده

بدون شک، ارکیده یکی از لوکس‌ترین و زیباترین گیاهان آپارتمانی است. ارکیده‌ها نمادی از عشق، کمال و باروری در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی یافت می‌شوند و همه آنها زیبا و دلفریب‌اند. این گل زیبا محبوبیت بسیار بالایی در میان همه افراد جامعه دارد و تنها خاص ثروتمندان نیست. رنگ‌های بسیار متنوع این گیاه زیبا سبب می‌شود که برای هر سلیقه‌ای مناسب باشد. رنگ‌های مختلف ارکیده پیام‌های متفاوتی دارند و البته برخی از رنگ‌های ارکیده خیلی کمیاب هستند.

جالب است بدانید ارکیده گل مورد علاقه افراد مشهور مانند سلبریتی‌های مشهور و خانواده‌های اشرافی در سراسر دنیاست. این گل در مراسمات رسمی بین المللی نیز همواره در تزیین دکوراسیون بکار برده می‌شود. استفاده از ارکیده در دسته گل خواستگاری بسیار زیبا و باشکوه جلوه می‌کند و بسیاری بر این باورند که بهترین هدیه برای خانم‌هاست.

از مهمترین ویژگی‌های گل ارکیده که آن را خاص و شگفت انگیز کرده آن است که گل‌های آن عمر طولانی دارند و بین سه تا شش ماه دوام می‌آورند. با  سفارش گل آنلاین می‌توانید ارکیده را تازه و باطراوت دریافت کنید.

بامبو

یکی از دیگر از گیاهان آپارتمانی لاکچری و زیبا که طرفداران بسیار زیادی هم دارد، بامبو است. بامبو که ظاهر خاص و شگفت انگیزش جایگاه ویژه‌ای در خانه‌ها پیدا کرده است، بسته به طول ساقه، تعداد پیچ‌های موجود در ساقه‌ها و نوع آن قیمت‌های متفاوتی دارد. به باور چینیان باستان، این گیاه می‌تواند برای صاحبش خوش شانسی و ثروت به همراه آورد. برخی از چینی‌ها معتقدند باید تعداد شاخه‌های بامبو فرد باشد تا شاهد ثروت و خوش شانسی باشید!

بامبو یکی از گیاهان وارداتی است زیرا پرورش آن در آب و هوای ایران سخت و هزینه‌بر است و همین امر موجب قیمت بالای آن است. برخلاف ظاهر عجیب و غریبی که دارد، نگهداری بامبو کار چندان دشواری نیست و می‌توانید در محیطی که دمای متعادل و نور غیر مستقیم دارد نگهداری کنید. این گیاه بسیار حساس است و آب آن باید به طور منظم عوض شود. اگر به خوبی از آن مراقبت کنید این گیاه چندین سال عمر کرده و قد آن بلندتر می‌شود.

بونسای

اگر از طرفداران گیاهان آپارتمانی با جثه کوچک هستید پیشنهاد ما به شما گیاه بونسای است. یکی از شگفت انگیزترین گیاهان که از جمله گیاهان آپارتمانی لوکس نیز به شمار می‌رود، بونسای است. گیاه بنسای از آن جهت بسیار محبوب است که با وجود کوچک بودن، ظاهری شبیه درختان بزرگ و حتی کهنسال دارد و همین امر سبب می‌شود بسیار مرموز و خاص به نظر برسد.

بونسای‌ها عمر طولانی دارند و در صورت فراهم بودن شرایط نگهداری مناسب 100 تا 200 سال هم عمر می‌کنند.هر چقدر سن و سال بونسای بیشتر باشد قیمت آن بالاتر است. اولین بار ژاپنی‌ها این گیاه زیبا را فرم داده و به سراسر جهان عرضه کردند.  کهنسال‌ترین بونسای در ژاپن قرار دارد و نمادی از مقاومت و زیبایی در میان گیاهان است و در گذشته خانواده‌های ژاپنی نسل به نسل این گیاه را به یکدیگر انتقال می‌دادند. شما نیز می‌توانید این گیاه زیبا را در منزل خود نگهداری کنید و سال‌ها از دیدن آن لذت ببرید.

زاموفیلیا

یکی دیگر از انواع گیاهان آپارتمانی لاکچری که اخیرا بسیار محبوب شده است و با وجود اینکه قیمت بالایی دارد در بیشتر مکان‌ها می‌توان آن را مشاهده کرد زاموفیلیا ست. این گیاه زیبا با برگ‌های روغنی و گوشتی خود که نظم بالایی نیز در ساختار آنها وجود دارد، جلوه بسیار زیبایی دارد و بسیاری مواقع با گیاهان مصنوعی اشتباه گرفته می‌شود. بعلاوه، می‌تواند به خوبی هوای محیط را تصفیه کند. روش تکثیر زاموفیلیا اندکی دشوار است. با این حال گیاه بسیار مقاومی است و به این زودی‌ها از بین نمی‌رود و این امر دلیل اصلی گران بودن قیمت آن می‌باشد.

زاموفیلیا برای نگهداری در خانه و محل کار گیاهی با سازگاری بالا با محیط و بسیار کم‌توقع است. در محیط‌های مختلف دوام می‌آورد، شیوه نگهداری آن آسان است و به تصفیه هوا نیز کمک می‌کند. هم در نور کم و هم در نور زیاد می‌توانید زاموفیلیا را قرار دهید فقط از تابش مستقیم نور آفتاب آن را دور نگه دارید. هر چه نور کمتری برای گیاه فراهم شود آبیاری کمتری نیز نیاز دارد. زاموفیلیا حتی در شرایطی که آبیاری نشود تا 4 ماه می‌تواند زنده بماند. می‌توان گفت تنها نقطه ضعف این گیاه رشد کند آن است.

نخل کنتیا

کنتیا به دلیل مقاومت بالایی که نسبت به شرایط محیطی مختلف دارد، طرفداران بسیاری دارد. برای اتاق مدیران و روسای سازمان‌ها و همچنین دکوراسیون خانه‌های لوکس بهترین گزینه است. بعلاوه، این نخل زیبا به این راحتی‌ها از بین نمی‌رود و می‌تواند تا سال‌ها زیبا و سرسبز باقی بماند و شاید مهمترین علت گران بودن آن نیز همین مساله باشد.

نخل کنتیا یکی از گیاهان وارداتی و گران‌ترین نوع نخل است. نگهداری از این گیاه نیز کار راحتی است و چیزی بیشتر از محیطی با دما و رطوبت متوسط و نور غیرمستقیم از شما نمی‌خواهد. البته این گیاه به آبیاری زیاد حساس است و اگر گیاه شما خشک و یا پژمرده شد به احتمال زیاد علت اصلی آن آبیاری زیاد است.

گیاهان گوشتخوار

از جمله گیاهان بسیار کمیابی که بسیار مرموز و عجیب و غریب به نظر می‌رسند، گیاهان گوشتخوار هستند. این گیاهان همانطور که از نامشان پیداست، گوشتخوارند و از انواع حشرات تغذیه می‌کنند. تعداد معدودی از انواع گیاهان گوشتخوار در ایران وجود دارد و همین امر سبب شده است که قیمت بالایی داشته باشند. وجود این گیاهان در منزل نه تنها باعث تصفیه هوا و کاهش تعداد حشرات موذی می‌شود بلکه شما نیز یک گیاه زیبا و سرگرم کننده در اختیار خواهید داشت.

شیوه زندگی این گیاه به این صورت است که پس از قرار گرفتن حشرات در تله گیاهان گوشتخوار، برگ‌ها بسته می‌شوند. این گیاهان دارای غده‌های ترشح نوعی لعاب یا شیره هستند که کار هضم گوشت حشرات را انجام می‌دهند. باقیمانده بدن حشرات نیز پس از عمل بلع با باد و حرکت هوا از برگ‌ها جدا می‌شوند. معمولا از این گیاهان در مکان‌های مختلف مانند رستوران‌ها یا حتی منازل برای از بین بردن حشرات استفاده می‌شود. گیاهانی همچون ونوس حشره خوار، سوسن کبری و ساراسنیا از جمله گیاهان گوشتخوار لوکسی هستند که می‌توانید در فروشگاه‌ آنلاین گل و گیاه گُل سِتان پیدا کنید.

 

انتهای رپرتاز آگهی /

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر محمود فکری محمدرضا شجریان گیاهان آپارتمانی گل و گیاه فروشگاه آنلاین سفارش گل رپرتاژ آگهی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 عیسی آل کثیر محمود فکری محمدرضا شجریان گیاهان گوشتخوار گیاه زیبا گل و گیاه رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات سازهای لاکچری آزاد می‌شود؟

واردات سازهای موسیقی که از سال ۱۴۰۰ ممنوع شده، باز هم در حال بررسی است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سازهای موسیقی از سال 1397 در بین کالاهای دسته چهارم قرار گرفتند و از سال 1400 و به علت ارزبر بودن، واردات‌شان ممنوع شد.

واردات یازده کانتینر ساز در سال 1400 و البته توقیف آنها در گمرک هنوز از یادها نرفته است. در آن سال، واردکنندگان ساز که منافع بسیاری در این کار داشتند، بسیار تلاش کردند تا واردات ساز را یا حداقل آزادسازیِ یازده کانتینر سازِ توقیف شده در گمرک را عملی کنند؛ و البته در نهایت نتوانستند.

این درحالی است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو سال گذشته نامه‌نگاری‌های زیادی با وزارت صمت داشته تا دیدگاه‌ها و مواضع خود را درباره واردات ساز بیان کند و نباید فراموش کنیم که  وزارت فرهنگ درباره واردات یا عدم واردات ساز، تصمیم‌گیرنده نیست و فقط می‌تواند نظر خود را به وزارت صمت اعلام کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

در همین حال، بررسی‌ها نشان می‌دهد که وزارت فرهنگ موضع سختگیرانه‌ای نسبت به واردات ساز ندارد.

حالا خبر رسیده که تصمیم گیری درباره واردات یا عدم واردات ساز باز هم در حال بررسی است.

واردات ساز به طور کامل مربوط به سازهای غربی است. این سازها در بازار بسیار گران و معمولاً موردِ استقبال قشرِ لاکچری نشینِ جامعه هستند.

واردکنندگان ساز بیش از هر چیزی به واردات ویلن و پیانو علاقه دارند که قیمتی گزاف دارد و سود بسیاری هم نصیب واردکنندگان می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • یک سفر خبری خوشمزه!
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • واردات سازهای لاکچری آزاد می‌شود؟
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • تعریف کمپوست