Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جواد رجبی مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان گفت: ۳۰۰ بسته لوازم التحریر شامل کیف و سایر اقلام مورد نیاز تحصیلی به دانش آموزان روستا‌های چمن امیرآباد، دهنج، حصار، زرند، عباس آباد، قارخون و علی آباد دهستان چوقور طارم سفلی و روستا‌های آکوجان، دستجرد، خسرود، کاکوهستان و گشنه رود دهستان دستجرد الموت غربی و روستا‌های آتان، هنیز، کلایه، زوارک، مدان، کلان، گرمارود دهستان زوارک الموت شرقی نیز اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی افزود: در برخی از روستا‌ها با توجه به نیاز دانش آموزان نیازمندی که در منزل تلویزیون، دستگاه دیجیتال و یا گوشی هوشمند برای نصب سامانه شاد نداشتند، با کمک قرارگاه و خیران، پنج دستگاه دیجیتال، یک دستگاه تلویزیون و دو دستگاه گوشی هوشمند نیز تهیه و به خانواده‌ها تحویل داده شد.

او اضافه کرد: تلاش می‌شود با تشکیل جلسات شورای تعلیم و تربیت در روستا‌های دارای مدرسه و با احصاء مشکلات عمرانی، آموزشی و تربیتی مدارس، با کمک دستگاه‌های اجرایی مربوطه، شورا، دهیاری و خیران همان روستا به حل مشکلات احصاء شده پرداخته شود .

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرارگاه پیشرفت دانش آموزان محروم لوازم التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد

امین اسدی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد روز چهارشنبه در جمع اعضای کمیسیون ساماندهی و طرد اتباع غیرمجاز شهرستان ملارد در سخنانی با اشاره به نارضایتی مردم نسبت به حضور این افراد گفت: طرد اتباع خارجی غیرمجاز به عنوان یک مطالبه جدی مردمی در دستور کار قرار دارد و همه دستگاه های مسئول مکلف به انجام وظیفه خود در این حوزه هستند.

وی با اشاره به شرایط اشتغال اتباع خارجی افزود: به کارگیری و استفاده از اتباع غیرمجاز در تمام واحدهای صنفی و صنعتی ممنوع است و با کارفرمایانی که به این مهم بی توجهی کنند برخورد خواهد شد.

وی بر ضرورت همکاری تمام دستگاه و نهادها برای ساماندهی اتباع غیرمجاز تاکید و تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، شناسایی و جمع آوری این افراد در شهرستان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.

براساس این گزارش؛ در ادامه این جلسه ضمن بررسی اقدامات دستگاه ها و نهادهای مختلف مسئول پیرامون شناسایی و ساماندهی اتباع مجاز و غیرمجاز، بر تسریع در اجرای طرح های ابلاغی تاکید شد.

جمع آوری و طرد اتباع غیر مجاز از شهرستان ملارد در قالب گشت های مشترک با حضور نماینده فرمانداری ،ماموران نیروی انتطامی ،کارشناسان اداره کار و صمت با قوت در دست اقدام است.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • تسریع در حل مشکلات دهستان دستجرد سفلی 
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس