Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:09:48 GMT

ظرفیت ۵۰۰ نفره مرکز نگهداری زنان معتاد متجاهر پر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۵۱۶۷

ظرفیت ۵۰۰ نفره مرکز نگهداری زنان معتاد متجاهر پر شد

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یک ظرفیت ۵۰۰ نفره برای جمع‌آوری معتادان متجاهر خانم به پلیس داده شده است، همچنین یک ظرفیت ۴۰۰ نفره هم برای جمع‌آوری معتادان دارای بیماری‌های مسری و زخم باز داده شده است.

وی افزود: چه زنان معتاد متجاهر و چه دیگر معتادینی که در این دوران کرونا جمع‌آوری می‌شوند ابتدا غربالگری می‌شوند، حتی اگر به بیماری کرونا مبتلا نباشند ۱۴ روز در قرنطینه نگه داشته می‌شوند و بعد وارد مراکز ترک اعتیاد می‌شوند تا مبادا به باقی افراد این بیماری را انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تا به امروز چند نفر از زنان معتاد متجاهر در پایتخت را جمع کرده‌اید، گفت: ما تمام ظرفیت نگهداری از زنان معتاد متجاهر را پر کرده‌ایم.

به گزارش مهر، پیش تر سردار مجید کریمی رئیس پلیس پایتخت در گفت و گویی با همین خبرگزاری اعلام کرده بود که در کشور ۱۵۰۰ زن معتاد متجاهر داریم که هزار نفر از آنها در تهران هستند.

کد خبر 5041409 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رحیمی معتاد متجاهر پلیس پایتخت اعتیاد زنان شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران گردشگری کمیته امداد امام خمینی اربعین حسینی پلیس راهور وضعیت راهها اربعین 99 بنیاد شهید و امور ایثارگران موزه سازمان تامین اجتماعی هفته دفاع مقدس زنان معتاد متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • برگزاری دو رویداد بین‌المللی با موضوع «سمنان پایتخت جاده ابریشم»