Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@15:28:30 GMT

پایان فیلمبرداری فیلم ترسناک «قاموس»

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۵۷۱۶

پایان فیلمبرداری فیلم ترسناک «قاموس»

به گزارش افکارنیوز،

 فیلمبرداری فیلم سینمایی «قاموس» به نویسندگی و کارگردانی علی براتی و تهیه کنندگی محمد فضیله پس از ۵۰ جلسه به پایان رسید.

مراحل فنی این فیلم سینمایی که در ژانر وحشت و آخرالزمانی ساخته شده است، به زودی آغاز می‌شود.

همچنین علی براتی کارگردان «قاموس» این روزها در تدارک ساخت سومین فیلم سینمایی با سرمایه‌گذاری یکی از کمپانی‌های خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که نام آن به زودی انتخاب می‌شود و فضای متفاوتی نسبت به ۲ فیلم قبلی این کارگردان دارد و قرار است در کشورهای دیگری از جمله لبنان و فرانسه فیلمبرداری شود.

در خلاصه داستان «قاموس» آمده است: در آسمان چهارم طرف چپ بیت المعمور منبری است چوبی و شکسته. وارونه کردند به خیالشان. همه چیز تمام شده. یادشان نیست دانه‌های تسبیح مرا فرشتگان بوسه می‌زدند و برای دستان من از هم سبقت می گرفتند. عروسم را انتخاب می کنم از میان دخترکانی که هوایشان و حالشان مناسبت می کند با لبخندهای مستانه من!

درسا بختیار، ریحانه رضی، یدالله شادمانی، فرشته آلوسی و نسا یوسفی، آرش برومند، فهیمه گردان، سیدابراهیم رکنی، عبدالحمید زارع، سمیرا عباسی، سپیده مظاهری و امیرعلی موسویان بازیگر خردسال تیم بازیگران فیلم « قاموس » را تشکیل می‌دهند.

عوامل «قاموس» عبارتند از نویسنده و کارگردان : علی براتی، تهیه کننده: محمد فضیله، مجری طرح: نفیسه خیراندیش، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، صدابردار: آرش برومند، طراح گریم: مسعود ترغبی، مدیر تولید: سعید شرفی‌کیا، جلوه‌های ویژه: هادی اسلامی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار کارگردان: سیدبهمن حسینی، صحنه ‌و لباس: اسماعیل خسروانی، ایمان اقلیدی، سیدمجتبی سجادی، سما ستوده و سیمین متانت، مسئول هنروران: مهدی صفری، منشی صحنه: مونا خوش روش، مدیر تدارکات: علیرضا حیدرپناه، عکاس: محمدکاظم نخعی راد و فیلمبردار پشت صحنه: علی فروتن.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی قاموس کارگردان فیلم سینمایی فیلم ترسناک ژانر وحشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • پایان فیلمبرداری "خالد" در زیگورات
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان