Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@03:09:05 GMT

حاصل مدیریت کدخداپرستان تعطیلی ۷ ساله کشور است

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۵۸۹۳

حاصل مدیریت کدخداپرستان تعطیلی ۷ ساله کشور است

آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه و عضو اندیشکده اسرا در گفت وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: مدیران کدخداپرست با توسل به راهکارهای اقتصادی آمریکایی- اروپایی؛ دور باطلی را طی سال‌های اخیر بر کشور تحمیل کردند که به ناکجا آباد ختم شده است.

وی افزود: جریان تکنوکرات با رویکرد وابسته گرایی ضمن تکیه بر بازوهای رسانه ای خود طی ۷ سال اخیر با بزک کردن امریکا بدون توجه به توان داخلی کشور صرفاً با توهین و تحقیر منتقدان دلسوز در جهت تکمیل پازل دشمن گام برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  
این مدرس دانشگاه ادادمه داد: شبکه اغواگری که در بستر جریان تحریف شکل گرفته از طریق عملیات روانی و رخنه در ساختار تصمیم سازی و تصمیم گیری و یارگیری از عناصر فرصت طلب، به دنبال از میدان خارج کردن جوانان انقلابی است تا موتور محرکه انقلاب از کار بیفتد.

پاک‌اندیش تصریح کرد: امروز که در فضای جنگ اراده‌ها واقع شده ایم، افسران و سربازان جنگ نرم در عرصه اقتصادی ضمن شناسایی مناطق جولان کدخداپرستان که شعبه ای از جریان نفوذ دشمن است، بایستی با قدرت بیش از پیش ضمن روشنگری و تزریق بصیرت، پازل شیطانی نظام سلطه را منهدم کنند.

وی گفت: تحریف یک عملیات تاکتیکی و ترفندی همیشگی است که در جبهه شیطان به کار می‌رود. مقام معظم رهبری دقیقاً درباره اغواگری دشمن تصریح می‌‌کنند: «سعی شیطان این است که شما را اغوا کند؛ یعنی دستگاه عقل را، دستگاه فطرت را، دستگاه سنجش صحیح را که در وجود انسان گذاشته شده است، از کار بیندازد. یعنی انسان را دچار خطای در محاسبه کند... مراقب باشیم که دستگاه محاسباتی ما به‌وسیله‌ی شیطان‌های انس و جنّ دچار اختلال نشود.»

این مدرس دانشگاه اظهار داشت: منظومه‌ فکری رهبر فرزانه انقلاب خصوصیّات کامل یک مکتب فکری، اجتماعی و سیاسی را پیش روی ما قرار می‌دهد و در چله دوم انقلاب مسیری که قرار است با جهش پیشرفت در همه ارکان کشور حاصل شود بدون دشمن شناسی و بصیرت هموار نخواهد شد.

پاک‌اندیش یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم معیارهایی برای داشتن حکمرانی مطلوب و دستیابی به تمدن نوین اسلامی در آغاز دهه پنجم انقلاب برشمرده اند که مهمترین آن بازگشت به اصول و ارزش های انقلابی است که در سال 57 رخ داد. این اصول شامل عدالت، بسط، تبیین و گسترش اندیشه اسلام انقلابی در نهادهای اجرایی کشور است.

وی افزود: طبیعتا عدالت، مرزبندی با دشمن، استقلال خواهی و نگاه به توسعه درون زا، مفاهیمی است که در بستر بازگشت به آرمان های انقلاب اسلامی معنا می یابد. به منظور تحقق حکمرانی خوب در جامعه اسلامی باید افرادی گمارده شوند که به نظریه نظام انقلابی که رهبری در بیانیه گام دوم به آن پرداخته اند ایمان و باور داشته باشند. در واقع نمی توان دل در گرو غرب داشت و هم انقلابی بود.

مدرس دانشگاه ادامه داد: سبک مدیریت جهادی محصول انقلاب اسلامی است که در آن اسلام ناب در برابر اسلام امریکایی و تلاش برای گسترش ارزش های دینی است. این نوع مدیریت با نگاه تکلیف گرایانه و معطوف به نتیجه، عقلانیت و درایت توام با اخلاق و معنویت ، دانش پایه همراه با تعهد ، نیروی متخصص و با انگیزه تفکر ، آرمان گرایی واقع نگرانه، باور عمیق به توانایی های فردی، گروهی و ملی درآمیخته است و هر گاه از این نوع مدیریت فاصله گرفتیم کشور دچار چالش شده است.

عضو اندیشکده اسرا اضافه کرد: بی تحرکی غربی‌­ها در مقابل خروج آمریکا از برجام و عدم جبران تعهدات برجامی از سمت آنان از یک سو و چشم امید داشتن تکنوکرات ها در داخل به انجام تعهدات توسط غربی­ ها، اقتصاد کشور را دستخوش انفعال کرده است.

وی تاکید کرد: زمانی که رهبری تذکر و هشدار می‌دادند که « به مذاکرات و قول و قرار‌های آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها خوشبین و دلخوش نباشید و دشمن وقتی خرش از پل بگذرد به ریش شما می‌خندد و با سوءاستفاده از خلل و فرج برجام و با فریبکاری زیر قول و قرارهایش می‌زند»! ، همان موقع برخی امضای جان کری را تضمین می‌دانستند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: امروز ماحصل مدیریت غیرجهادی و تفکری که امضای جان کری را تضمین می دانست منجر به تعطیلی 7 ساله کشور شده است. در این مدت مدیران یک روز در انتظار توافق موقت ژنو و روز دیگر منتظر «امضاء برجام به هر قیمتی» بوده اند.

ژاک اندیش اظهار داشت: استراتژی اصلی آمریکا در مورد ایران، وادار کردن تهران به توقف یا کاهش رفتار مقاومتی خود در منطقه از طریق فعال کردن مجموعه ای از ابزار های ترکیبی اطلاعاتی و مذاکراتی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه مدیریت تعطیلی مقام معظم رهبری مدرس دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه پیام داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی ،خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار ، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

کد خبر 849620 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران بسیج سازندگی خبر ویژه سرلشگر حسین سلامی

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • تلاش برای راه‌اندازی دانشگاه‌های وقفی در کشور
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند