Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه زمان قرارداد شهرداری با پیمانکار پروژه ساماندهی میدان امام حسین (ع) تا نیمه آبان ماه است، پیشرفت طرح تاکنون به 72 درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ محمد فیض با اشاره به اجرای طرح ساماندهی میدان امام حسین (ع) اظهار کرد: این میدان جزو میادین دارای سبقه و هویت تاریخی و یکی از اثرهای مهم معماری و اتصال بین چهارباغ عباسی، خیابان سپه و محور گردشگری دولتخانه صفوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای ساماندهی این میدان شش هزار متری، از انواع سنگ های هتن آباد و تراورتن برای سنگ کاری استفاده شده و طرح آن دارای پیاده راه، باند دوچرخه سواری، سواره رو و فضای سبز است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ساماندهی میدان امام حسین (ع) تاکنون 72 درصد پیشرفت داشته است، اظهار کرد: تاریخ قرارداد شهرداری با پیمانکار این طرح تا 15 آبانماه سال جاری است اما سعی می کنیم این طرح را زودتر به پایان رسانده و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی ها قسمت شرق میدان جزو اولین بخش هایی بود که در دست اقدام قرار گرفت چراکه ترافیک از خیابان های باغ گلدسته، چهارباغ پایین و سپه به میدان وارد می شود.

وی با اشاره به اینکه مباحث ترافیکی و تحویل گرفتن خیابان های اطراف میدان برای آغاز عملیات عمرانی از عوامل زمان بر در اجرای طرح بود، گفت: در ابتدای کار ما فقط یک ششم پروژه را در اختیار داشتیم که به مرور به یک چهارم و 60 درصد افزایش یافت که این موضوع در زمان اجرای طرح تاثیرگذار است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان، نوسانات قیمت مصالح را از دیگر عوامل تاثیرگذار در زمان اجرای طرح عنوان و اظهار کرد: تاکنون هیچ عاملی پروژه را تعطیل نکرده است و با توجه به اینکه نوع این طرح ظریف کاری است، نمی توان شیفت های شبانه را فعال کرد.

وی با بیان اینکه عملیات زیرسازی میدان امام حسین (ع) به جز در بخش جنوبی به پایان رسیده است، گفت: اولویت اتمام پروژه با بخش شرقی است تا بار ترافیکی خیابان های باغ گلدسته، سپه و چهاباغ پایین را بتوانیم مدیریت کنیم.

فیض افزود: در همین راستا سعی داریم، بخش شرقی میدان را تا  حدود 10 روز دیگر تکمیل کنیم اما امکان تحویل آن به دلیل آماده نبودن برای تردد خودرو و عابران تا چند روز بعد از آن فراهم نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان شهرداری اصفهان کرونا ساماندهی میدان امام حسین اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، شهردار سبزوار روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک سبزوار گفت: مطالعات طرح ساماندهی ورودی این شهر با هدف زیباسازی، کاهش سوانح رانندگی و استفاده از ظرفیت عبور زائران امام رضا (ع) انجام می شود.

میثم حسین‌آبادی افزود: کمربندی جنوبی سبزوار در حوزه وظایف اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای است، اما شهرداری سبزوار برای ساماندهی ورودی شهر به این طرح مهم در خارج از چهارچوب وظایف ذاتی خود ورود کرده است. 

حسین آبادی گفت: ساماندهی وضعیت آشفته ورودی شهر، کاهش تصادفات رانندگی، استفاده از ظرفیت عبور سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر از سبزوار و رونق اقتصاد گردشگری از مهمترین چشم‌اندازهای این طرح است. 

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد