Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@12:53:35 GMT

سالمندان ایرانشهری سبد کالای حمایتی دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۶۶۸۰

سالمندان ایرانشهری سبد کالای حمایتی دریافت کردند

صدرایی نسب از توزیع سبدهای غذایی و بسته های بهداشتی پیشگیری از کرونا به مناسبت هفته سالمندان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهدی صدرایی نسب، رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، گفت: با توجه به شیوع کووید_۱۹ و فرا رسیدن هفته جهانی سلامت سالمندان با شعار کرونا فرصتی برای تغییر نگاه به سالمندان است، این مرکز طی اجرای طرح بزرگسالان را از یاد نبریم به شناسایی افراد ناتوان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه مطلب فوق، افزود: به همت مرکز بهداشت شهرستان ایرانشهر و پرسنل ستادی آن، سبدهای غذایی کمک معیشت خانوار و بسته های بهداشتی محافظت از کرونا بین سالمندان ایرانشهری توزیع شد.

رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر ادامه داد: اقلام های توزیع شده شامل کیسه برنج، کنسرو رب گوجه فرنگی، ماکارونی، لوبیا، نخود، عدس، لپه، روغن مایع، ماسک، ۵۰۰ سی سی محلول ضدعفونی دست، صابون مایع، دستکش یکبار مصرف و صابون جامد هستند که ارزش هر سبد کالا ۳۰۰ هزار تومان بوده است.

وی اضافه کرد: همکاران مرکز بهداشت در جهت تکریم جایگاه سالمندان، در منازل این عزیزان که در ۵ منطقه تحت پوشش شهرستان ایرانشهر واقع شده بود حضور یافتند و ضمن تبریک هفته جهانی سالمندان، سبدهای تغذیه ای و بسته های بهداشتی را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تقدیم آنان کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع