Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادریس دینارزهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از اهداف مهم صندوق کارآفرینی امید توجه به تولید و اشتغال در روستاهاست که برای رسیدن به این هدف، بیشترین میزان تسهیلات به این بخش تعلق گرفته است.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۱۳۵ میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد کسب و کار در روستاهای این استان پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر صندوق کار آفرینی امید سیستان و بلوچستان بیان کرد: بیشترین میزان تسهیلات پرداختی با مبلغ بیش از ۲۸ میلیارد تومان در روستاهای شهرستان زابل  و پس از آن در چابهار با بیش از ۲۴ میلیارد تومان بوده است.

وی اظهار داشت: روستای آبکان شهرستان چابهار یکی از مناطقی است که اکنون به قطب صنعتی و تولید تبدیل شده و طرح های مهمی از جمله مزرعه پرورش شتر مرغ، تمساح پوزه کوتاه، کارخانه تولید مواد شوینده و گردشگری را در خود جای داده است.

دینارزهی با بیان اینکه از جمله طرح های مهم اجرا شده در شمال سیستان و بلوچستان پرورش دام سبک و سنگین است افزود: صندوق کارآفرینی امید بیشترین پرداخت تسهیلات را در این منطقه به راه اندازی دامداری اختصاص داده است.

وی بیان کرد: ۱۷ شهرستان سیستان و بلوچستان دارای شعبات صندوق کار آفرینی امید هستند و ۲ شعبه جدید نیز بزودی در شهرستان های سیب و سوران و بمپور به این تعداد اضافه خواهد شد.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی سیستان و بلوچستان جهش تولید اشتغال زایی زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی سیستان و بلوچستان جهش تولید اشتغال زایی زاهدان تسهیلات بانکی سیستان و بلوچستان جهش تولید اشتغال زایی زاهدان اخبار کنکور سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی روز سه‌شنبه در دیدار مدیران، منتخبان و نخبگان جامعه کار و تولید با گرامیداشت روز کارگر و روز معلم  گفت: کارگران رکن اساسی در تحقق جهش تولید هستند و رفع مشکل این قشر باید با اهتمام ویژه پیگیری شود.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات و ارایه بسته‌های حمایتی به کارگران با حفظ عزت و کرامت انسانی آنان مورد توجه مسوولان و کارفرمایان باشد.

نماینده ولی فقیه در سمنان گفت: کارگران در حفظ و نگهداری نظام جمهوری اسلامی ایران نقش سازنده‌ای دارند و باید حفظ عزت آنان بیش از پیش مورد توجه مسوولان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • هنرآموزی که برای هنرجویانش اشتغالزایی کرد
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی