Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و  برگزارنشدن راهپیمایی اربعین، دانشجویان این دانشگاه اردوی جهادی برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آزادشهر، زید احمدی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اظهار کرد: این واحد دانشگاهی در طول سال‌های گذشته در برگزاری اردوهای جهادی بسیار موفق بوده و دانشجویان در این اردوها علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی به ساخت و ساز و تعمیر منازل محرومان کمک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به محدودیت‌های برنامه‌ها در اربعین و شیوع ویروس کرونا بیان کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا راهپیمایی اربعین برگزار نمی‌شود و تلاش داریم تا با برگزاری اردوی جهادی بتوانیم از برکات این روز برای کمک به محرومان استفاده کنیم.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر خاطر‌نشان کرد: در شورای فرهنگی  دانشگاه مصوب شده تا اقلام مورد نیاز دانشجویان مانند مصالح برای برگزاری اردوی جهادی توسط دانشگاه تأمین شود تا در برگزاری این اردو مشکلی به‌وجود نیاید.

احمدی از برگزاری جشنواره حماسه تا حماسه خبر داد و گفت: جشنواره حماسه تا حماسه با هدف تولید برنامه‌های پرمحتوا و کاربردی در فضای مجازی با موضوع روایت حماسه 40 سال بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تجلیل از مقام شامخ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، الهام‌بخشی، آرمان‌خواهی، نخبه‌پروری، تجلی بخش سبک زندگی اسلامی ایرانی بر مبنای سند دانشگاه آزاد اسلامی، افزایش روحیه نشاط و امید در دانشگاه و...  اجرا می‌شود.

احمدی بیان کرد: تلاش داریم تا برنامه‌های محتوایی توسط دانشجویان و گروه‌های مختلف در فضای مجازی تولید کرده و در سطح گسترده منتشر کنیم.

وی ادامه داد: این جشنواره از حماسه دفاع مقدس آغاز شده و در ایام 13 آبان، 9 دی، 16 آذر، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تا دهه فجر فعالیت گسترده خواهد داشت.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: اردوی جهادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر اربعین حسینی زید احمدی دانشگاه آزاد اسلامی اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

 رویا جهانگیری دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت گفت: به منظور گرامی داشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 جهانگیری با اذعان اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌گردد.

همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،  معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس