Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان از اجرای هزار و ۱۰۰ طرح اشتغال روستایی این ستاد در استان تا پایان سال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمد‌علی روح‌اللهی ظهر امروز در آغاز پویش مشق احسان و احسان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان، صادقی مدیرکل کمیته امداد استان و علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد اظهار داشت: در ادامه کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به افراد نیازمند و کم برخوردار پویش مشق احسان و پویش احسان سلامت توسط بنیاد احسان ستاد آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مقرر شد همزمان این دو پویش انجام و بین دانش آموزان نیازمند بسته‌های لوازم التحریر و بهداشتی توزیع شود افزود: تمامی اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمان و شهرستان‌ها با محوریت نمایندگی ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و ائمه جمعه سراسر استان انجام می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان با عنوان اینکه 5 میلیون بسته در مرحله اول اجرای این طرح در کل کشور توزیع می‌شود ادامه داد: از تعداد 12 هزار بسته در مرحله اول در استان کرمان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پویش تا پایان مهرماه جاری ادامه دارد تصریح کرد: از آنجا که استان کرمان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد توزیع بسته‌های بهداشتی نیز در مناطق کم برخوردار انجام می‌شود.

روح‌اللهی با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های بهداشتی با عنوان پویش احسان سلامت انجام می‌شود گفت: گروه‌های جهادی همکار با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همکاری بسیاری خوبی داشتند که جای قدردانی از این نیروهای جهادی دارد.

ارسال 300 هزار بسته لوازم‌تحریر برای دانش‌آموزان مناطق محروم توسط ستاد اجرایی فرمان امامافزایش ظرفیت تولید ماسک ستاد اجرایی فرمان امام به 5 میلیون عدد در روزساخت 50 هزار مسکن محرومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

وی عنوان کرد: در مراحل مختلف رزمایش مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کرمان 40 هزار بسته پروتئینی، 25 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیبدیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان با بیان اینکه در مرحله دیگری 80 هزار پرس غذای گرم با پخت بهداشتی بین مردم توزیع شد افزود: تا پایان سال هزار و 100 طرح اشتغال روستایی در استان کرمان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خمینی ره استان کرمان امام خمینی ره استان کرمان ستاد اجرایی فرمان امام استان کرمان هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۷۸۰ میلیارد تومان سال گذشته برای اشتغال مددجویان به ۱۶ بانک استان ابلاغ شد که ۶۰ درصد این میزان تسهیلات با همراهی بانک‌ها پرداخت شد - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد عصر شنبه در دیدار با منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس دوازدهم، اظهار داشت: 46 سال از عمر با برکت کمیته امداد به عنوان مولود انقلاب سپری شده و در این مدت تلاش بر این بوده تا طعم خدمت بی منت برای اقشار مستضعف و نیازمند جامعه به شایستگی تمام چشانده شود.

وی تصریح کرد: کمیته امداد در تولید فقر دخیل نبوده بلکه این تفکر غلطی است که اعلام کنند، کمیته امداد فقیرپرور است در حالی که در این 46 سال کارکرد غلط برخی نظامات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به تولید فقر منجر شده و باید این رویه اصلاح شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه مددجویان کمیته امداد و نیازمندان جز ولی نعمتان انقلاب هستند باید در حل مشکلات و دغدغه معیشتی آنها تلاشی مضاعف انجام شود تا بیش از گذشته این خانواده‌ها از رفاه و آسایش برگرفته از برقراری نظام جمهوری اسلامی ایران بهره بگیرند.

حسین‌نژاد افزود: در استان اردبیل 44 هزار خانوار در قالب 89 هزار نفر از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند که 11.5 درصد خانوارها و 7.2 درصد جمعیت استان را مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تشکیل می‌دهند.

وی به پایین بودن سرانه درآمدی مردم این استان اشاره کرد و ادامه داد: با وجود اینکه سرانه درآمدی مردم این استان نصف سرانه کشوری است اما مردم این خطه با مناعت طبع و عزت نفس سعی می‌کنند تا زندگی شایسته‌ای را سپری کرده و کمترین وابستگی‌ها را به نهاد امداد کشور داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل رویکرد این نهاد را در سال‌های اخیر توانمندسازی اعلام کرد و گفت: در کنار بهبود معیشت خانواده‌ها، بحث توانمندسازی و تأمین سرپناه از دیگر رویکردها است که در کنار خدمات فرهنگی، مهارت‌آموزی، بهداشتی و درمانی و سایر حوزه‌ها کمیته امداد استان سعی می‌کند تا در خدمت خانواده‌های نیازمند باشد.

حسین‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: 780 میلیارد تومان سال گذشته برای اشتغال مددجویان به 16 بانک استان ابلاغ شد که 60 درصد این میزان تسهیلات با همراهی بانک‌ها پرداخت شد و مابقی نیز در مراحل پرداخت در سال‌جاری است.

وی اشتغال کمیته امداد را مهارت‌محور همراه با تولید شغل با ثبات و مولد اعلام کرد و افزود: به غیر از سالمندان و بیماران، برای سایر مددجویان که امکان اشتغال وجود دارد، امکان پرداخت این تسهیلات فراهم شده و حتی برای دهک‌های پنجم و ششم خانوارها نیز امکان پرداخت تسهیلات اشتغالزا از طریق کمیته امداد مهیا است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اضافه کرد: ما با بهره‌گیری از ظرفیت راهبران شغلی سعی می‌کنیم در حرف و صنف مختلف اشتغال مولدی را ایجاد کنیم که قطعا راهبری اساسی در این زمینه می‌تواند گره‌گشا باشد.

حسین‌نژاد بیان کرد: سالانه ایجاد فرصت اشتغال برای چهار هزار و 600 نفر فضای خوبی را فراهم می‌کند که تا 96 درصد راست‌آزمایی در اشتغال و به حداقل رساندن انحرافات را در پرداخت تسهیلات شاهد هستیم تا جامعه هدف بتواند به مرز توانمندسازی و خودکفایی برسند.

انتهای پیام/131

 

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی