Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:18:40 GMT

دومین نسخه از بازی «کودکان اربعین» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۷۵۶۳

دومین نسخه از بازی «کودکان اربعین» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مرتضی خدمتکار روز سه شنبه گفت: تولید بازی موبایلی کودکان اربعین به همراه پویش ارسال عکس و فیلم و مسابقه درون برنامه موکب کودکان اربعین با حمایت این معاونت و توسط موسسه فرهنگی مهاد شیراز به عنوان بزرگ‌ترین استودیوی بازی سازی مذهبی در کشور تولید و منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نرم افزار کودکان اربعین یک مجموعه بازی با موضوع سفر پیاده روی اربعین برای کودکان چهار تا ۹ سال است که کودکان را با کاروان اربعین همراه می کند و با کمک دیگر کودکان موکب، می توانند در قالب بازی های موکب داری، عبور از مرز، زیارت اماکن مقدس کربلا، با خاطرات و  حال و هوای پیاده روی اربعین آشنا شوند.

علاقه مندان تا ۲۵ مهر فرصت دارند با نصب این بازی و شرکت در مسابقه و پویش موکب کودکان اربعین از جوایز ویژه شامل ۱۴۴ کارت هدیه یک میلیون ریالی، ۱۴۴ نگین انگشتری حرم امام حسین(ع)، ۱۴۴ برگ غذای متبرک حرم های مطهر قابل استفاده تا یکسال، ۱۴۴ بسته متبرک و ویژه حرم های مطهر امام رضا و حضرت معصومه و ۲۰۰ بسته فرهنگی و کارت هدیه ویژه کودکان مخصوص شرکت کنندگان در پویش و بازی بهره مند شوند. 

برچسب‌ها معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نرم افزار فضای مجازی اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نرم افزار فضای مجازی اربعین معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نرم افزار فضای مجازی اربعین اخبار کنکور کودکان اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی

با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بلیت فروشی دربی به روش قطره چکانی! (+عکس) بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی ممنوع شد

دیگر خبرها

  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد