Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قشم گفت: دلسوزان اسلام ناب محمدی باید این معارف عظیم را در قالب نشست ها، همایش ها و کنگره ها به مردم اقصی نقاط جهان معرفی کنند که کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در این زمینه موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام «میثم تارم» در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این حرکت عظیم فرهنگی معنوی، اظهار کرد: بخش اعظمی از معارف اسلام ناب در صحیفه سجادیه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اذعان به اینکه متاسفانه صحیفه سجادیه در بین علمای جهان اسلام و حتی حوزه های علمیه و مدارس دینی ناشناخته و مغفول مانده است، افزود: بسیاری از مراکز علمی و اسلامی با این گنجینه گرانبهای معارف آشنا نیستند.

 

امام جمعه شهرستان قشم تاکید کرد: دلسوزان اسلام ناب محمدی باید این معارف عظیم را در قالب نشست ها، همایش ها و کنگره ها به مردم اقصی نقاط جهان معرفی کنند که کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در این زمینه موفق عمل کرده است.

 

حجت الاسلام تارم با بیان اینکه صحیفه سجادیه، گنجی کم نظیر است، ابراز امیدواری کرد که کنگره بین المللی امام سجاد(ع) بتواند روز به روز ابعاد مختلف این گنج را برای بشریت روشن تر سازد.

 

وی در پایان از استمرار کنگره و گذر آن از مرز 10 سالگی را یکی از امتیازات برجسته این حرکت دانست و گفت: ما همه به عنوان خادمان اهل بیت(ع) و سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی، وظیفه خود می دانیم که از هر حرکت ناب در جهت تبیین معارف و اندیشه های اسلامی ازجمله کنگره بین المللی امام سجاد(ع) حمایت کنیم.

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره امام سجاد علیه السلام امام جمعه قشم کنگره بین المللی امام سجاد ع اسلام ناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است

به گزارش قدس خراسان، سیدصولت مرتضوی دوشنبه شب و در جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا (ع) با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام(ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

او افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفا نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

مرتضوی اظهار کرد: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

دیگر خبرها

  • معلمی از نگاه معارف اسلامی یک شغل نیست، بلکه یک مجاهدت است
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • برگزیدگان ششمین دوره کنگره ملی شعر خلیج فارس معرفی شدند