Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین بازیگر سریال " خاندان اژدها" یکی از سریال های جانبی براساس سریال بازی تاج و تخت، اولین بازیگر خود را رسما اعلام کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از ورایتی، پدی کونسیدین اولین بازیگر سریال خاندان اژدها خواهد بود که احتمالاً در نقش شاه ویسریس اول ایفای نقش خواهد کرد؛ کسی که توسط خدایان وستروس انتخاب شد که جایگزین شاه پیر، جیهریس تارگرین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویسریس در کتاب، مردی گرم، مهربان و عادل است که علیرغم این خصلت‌ها، پادشاهی خوب نیست. جرج آر آر مارتین در کتاب خود، ویسریس اول را پادشاه وستروس برای بیش از ۱۰۰ سال معرفی کرده بود. فرزندان وی، رینیرا و ایگون دوم، پس از وی جنگی داخلی با یکدیگر بر سر قدرت دارند که به عنوان رقص اژدهایان از این داستان یاد می‌شود.

داستان خاندان اژدهایان، چندصد سال پیش از داستان گیم آف ترونز رخ می‌دهد و به طور کامل مربوط به خاندان تارگرین است. این سریال قرار است که در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO پخش شود. گفتنی است که این شبکه پیش از این یک سریال جانبی دیگر با هنرنمایی نائومی واتس را کنسل کرده بود که با محوریت داستان شب بلند (The Long Night)، نوشته شده بود.

کونسیدین، یکی از بازیگران محبوب شبکه HBO، سابقه بازی در سریال‌های Outsider، روز سوم، پیکی بلایندرز، مورد عجیب مستر ویچر و مرد سیندرلایی را دارد. او همینطور کارگردان سریال تیراناسور و Journeyman نیز بوده است.

کد خبر 448369

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گیم آف ترونز سریال بازی تاج و تخت سریال تلویزیونی سینمای جهان فیلم سریال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اولین بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • پیشتازی خاندان‌های نصف‌جهان؛ از تحریم تنباکو تا رهایی از وابستگی غرب در دوران مشروطه
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش