Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال معتقد است برکناری احمد سعادتمند اقدام درستی بود ولی اعضای هیئت مدیره این باشگاه نیز باید از مناصب خود عزل می‌شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیررضا واعظی آشتیانی روز گذشته پیرامون شرایط مدیریتی استقلال با خبرورزشی همکلام شده و مانند همیشه مواردی که به نظرش می‌رسید را با صراحت مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چراغ سبز

امیررضا واعظی آشتیانی گفت:

واقعیت امر این است که وزیر ورزش یا رئیس سازمان تربیت بدنی مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را انتخاب می‌کند و نام این شخص به هیئت مدیره اعلام می‌شود، اصلاً هم ارتباطی ندارد کدام طیف سیاسی دولت را در اختیار داشته باشد و این رویه در تمام دولت‌ها بوده است. در مورد برکناری آقای سعادتمند باید بگویم قطعاً هیئت مدیره ابتدا از وزارتخانه چراغ سبز دریافت کرده و پس از آن کار خودش را انجام داد. در شهریور سال ۸۷ وقتی من به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شدم، ابتدا هیئت مدیره وقت برای صدور حکم من به توافق رسید و پس از آن مسئله را به رئیس وقت سازمان تربیت بدنی اعلام کرد که نظر ایشان هم مثبت بود. سال ۸۹ نیز ما به خاطر اختلاف با ریاست وقت سازمان ورزش استعفا دادیم. همه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال در آن زمان کناره‌گیری کردند، فقط آقای امیدوار رضایی استعفا نداد. جالب اینجا بود که ما به خاطر پرداخت نشدن تعهدات مالی سازمان تربیت بدنی دچار اختلاف شده و کناره‌گیری کردیم ولی دقیقاً بلافاصله پس از رفتن ما، پول به باشگاه استقلال سرازیر شد.

برکناری هیئت مدیره

امیررضا واعظی آشتیانی گفت:

با توجه به شرایط موجود و مواردی که هیئت مدیره باشگاه استقلال در بیانیه خود برای عزل آقای سعادتمند آورده بود، به نظر من هم این برکناری کاملاً درست بود، اما نکته مهجور مانده در این میان آن است که بلافاصله پس از کنار گذاشته شدن مدیرعامل، تمام اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز باید توسط مجمع این باشگاه از سمت خود برکنار می‌شدند! تقصیر آن‌ها به هیچ عنوان کمتر از مدیر‌عامل نبود. اگر واقعاً تمام آن مواردی که در بیانیه هیئت مدیره برای برکناری آقای سعادتمند ذکر شده بود اتفاق افتاده، خود هیئت مدیره نیز مقصر است که از ابتدا با این مسائل برخورد نکرد و اجازه داد چنین فضایی ایجاد شود که تخلف پشت تخلف و اشتباه پشت اشتباه صورت بگیرد. طبق قانون تجارت اعضای هیئت مدیره کاملاً مسئولیت دارند و باید جوابگو باشند.

دخالت نهاد‌های بازرسی

امیررضا واعظی آشتیانی گفت:

با توجه به اعلام خود آقای سعادتمند و بیانیه هیئت مدیره، در استقلال اختلاف حساب مالی هم به صورت ریالی و هم به صورت ارزی وجود دارد که مسئله فوق العاده مهمی است. همه این موارد به دلیل عدم وجود شفاف‌سازی رخ می‌دهد و به نظرم نهاد‌های بازرسی و نظارتی مانند دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور باید به مسئله ورود کنند، چون قانون چنین اجازه و اختیاری را به آن‌ها داده است.

بی‌انصافی

امیررضا واعظی آشتیانی گفت:

انصافاً در مورد مجید نامجومطلق بی‌انصافی صورت گرفت. آقامجید در آن مقطع حساس زمانی، شهامت به خرج داد و با توجه به مشکلات استقلال، نتایج ضعیفی هم نگرفت. این بنده خدا در قطر هم مصاحبه کرد و گفت شرایط ایجاد شده برای کاروان استقلال اصلاً در شأن چنین باشگاه بزرگی نیست. مشکلات بسیار زیادی پیش روی نامجومطلق بود به همین خاطر ضمن احترام به سایر عزیزانی که کاندیدای سرمربیگری استقلال در فصل جدید هستند، معتقدم باید نام مجید نامجومطلق را نیز در فهرست این افراد قرار داده و از او برنامه می‌گرفتند ولی متأسفانه با بی‌انصافی از روی نامجومطلق رد شدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال مجید نامجومطلق استقلال امیررضا واعظی آشتیانی مجید نامجومطلق اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال آقای سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری

بنابر ادعای یک خبرگزاری، علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شد.

طرفداری | به نظر می رسد وضعیت مدیریت استقلال دچار تغییر شده است.

تسنیم مدعی شد؛ با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال علی خطیر از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد.

در جلسه‌ای که امشب برگزار شد، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره، فرشید سمیعی نایب رئیس هیئت مدیره و مهدی حیدرزاده دیگر عضو هیئت مدیره حضور داشتند و برکناری خطیر به تصویب آنها رسید.

سمیعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب و معرفی شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • علی خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد؛ ادعای یک خبرگزاری
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد