Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد در دیدار مدیران کل اتباع و مهاجران یزد و کانون پرورش فکری، «پیک امید» به عنوان راهی برای فرهنگ‌سازی و آموزش کودکان اتباع مطرح و هر طرفین نسبت به استفاده از ظرفیت‌های تخصصی کانون در راستای فرهنگ‌سازی اتباع اعلام امادگی کردند.

«سعید پرویزی» مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد با اشاره به وضعیت و اقدامات انجام شده در حوزه آموزش کودکان اتباع خارجی استان، اظهار کرد: فعالیت‌های کانون پرورش فکری از نظر تاثیرگذاری فرهنگی می‌تواند ارزشمند باشد لذا نباید از این ظرفیت در حیطه آموزش و فرهنگسازی کودکان اتباع غافل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، تصریح کرد: این مرکز آمادگی دارد تا اولویت‌های پژوهشی کودکان اتباع خارجی را با طرح و برنامه‌های بنیادی کانون پرورش فکری گره زده و از ظرفیت‌های مجموعه در حوزه‌ی تخصصی کودک و نوجوان بهره‌مند شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد، «حسین پیغمبری» مدیر کل کانون پرورش فکری استان یزد نیز در این دیدار، ضمن ارائه آمار از حضور کودکان و نوجوانان اتباع خارجی در مراکز کانون، تصریح کرد: کانون پرورش فکری با راه اندازی کاروان امداد (پیک امید) در مدارس مناطق کمتر برخوردار در حاشیه شهر نسبت به برگزاری فعالیت‌های متعددی مانند تئاتر، سرود، شعر و نقاشی برای پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اتباع خارجی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان يزد کانون پرورش فکری کودکان اتباع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان از پاسگاه پنگ در یکی از مبادی ورودی استان کرمان بازدید کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، روح‌الله خضری‌پور به اتفاق فرماندار شهرستان جازموریان به صورت سرزده در پاسگاه "پنگ" در مبادی ورودی استان حاضر و مسائل و مشکلات به طور میدانی مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در جلسه شورای تامین شهرستان جازموریان نیز حاضر و در خصوص مسائل و مشکلات مرتبط با اتباع غیرمجاز با اعضا بحث وتبادل نظر کرد. 

گفتنی است، پاسگاه "پنگ" در مرز استان کرمان و سیستان و بلوچستان در منطقه‌ای واقع شده که محل ورود اتباع غیر مجاز به استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است