Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از دستگیری هفت نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در بخش سراب‌باغ از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، سرهنگ محمد سلیمی‌زاد روز سه‌شنبه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته‌جمعی در بخش سراب‌باغ، ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه با حضور ماموران در محل مشخص شد تعدادی از افراد محلی به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده‌اند، افزود: با تلاش ماموران انتظامی هفت نفر از عوامل نزاع دسته جمعی شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی شهرستان در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

سرهنگ سلیمی‌زاد تاکید کرد: با تمام توان با عوامل ایجاد ناامنی و هرج و مرج در جامعه برخورد و هرگز اجازه عرض اندام به آنها را نخواهیم داد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری هفت نفر نزاع ابدانان نزاع دسته جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس

معاونت اجتماعی استان فارس از غرق شدگی ۵ نفر از شهروندان در شهرستان‌های استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، کرامت‌الله برومندی؛ فرمانده انتظامی فراشبند گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدگی 2 پسر در رودخانه‌ای حوالی روستای کورش‌آباد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد 2 پسر 18 و 25 ساله در حال عبور از رودخانه بوده‌اند که به علت جریان شدید آب، غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی فراشبند به شهروندان توصیه کرد: رودخانه‌ها و کانال‌های آب، استخر‌های کشاورزی و سد‌ها حریم امنی برای شنا، تفریح و گذر نیست و نوجوانان باید به منظور حفظ جان خود و اطرافیان از مکان‌های ایمن استفاده کنند.

 غرق شدن 3 نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت هم بیان کرد: عصر روز شنبه 15 اردیبهشت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن 3 نفر در کانال آب‌رسانی، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

فرشید زینلی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که 3 پسر که یکی 8 و دو نفر 11 ساله بوده‌اند، در کنار کانال مشغول بازی بوده‌اند که به دلیل بی احتیاطی به درون آب سقوط و منجر به فوت آنان می‌شود.

فرمانده انتظامی مرودشت با بیان اینکه اجساد متوفیان توسط عوامل امدادی از آب خارج شد، با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش، از خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همواره مراقب فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/424

 

دیگر خبرها

  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب