Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@20:05:29 GMT

واگذاری برج‌های دوقلوی خرم آباد به شهرداری

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۴۹۶۸۰

واگذاری برج‌های دوقلوی خرم آباد به شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد از واگذاری برج‌های دوقلو به شهرداری خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا رستم کوشکی در یکصد و نوزدهمین جلسه علنی شورا اسلامی شهر خرم آباد با بیان اینکه شرکت معین کوثر سرمایه گذار برج‌های دوقلو زیرمجموعه بنیاد شهید است، گفت: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مجموعه برج‌های دو قلو باید از پیمانکاری فاصله بگیرد، لذا با توجه به نتایج جلسات متعدد در این زمینه برج‌های دوقلو به شهرداری واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برج‌های دوقلو یکی از فرصت‌های بسیار مهم و ارزشمند شهر خرم آباد است، افزود: حدود شش سال از روند کُند و متوقف شده این مجموعه می‌گذرد اما با توجه به جلسات گذشته در مورد برج‌های دوقلو در چند روز اخیر جلساتی مجدد با حضور اعضای شورا و شهردار برگزار و موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد به پیشنهاد شرکت معین کوثر اشاره و تصریح کرد: پیشنهاد این بوده که سه نفر از کارشناسان مالی، حقوقی و فنی معین کوثر و سه نفر هم از طرف شهرداری و شورای شهر معرفی شوند که ما برای خرید سهم معین کوثر حتماً از نقطه نظرات کسانی که در این مورد آگاهی و اطلاعات کافی دارند از جمله معاونت عمرانی استانداری و همه کسانی که بتوانند در این زمینه یاری کنند استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم یک راهکار مناسب پیدا و روند مناسب را طی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما این نیست که همه چیز به نفع شهرداری تمام شود زیرا باور داریم که مجموعه معین کوثر هم هزینه کرده و باید حق قانونی خود را مطالبه کند اما می‌خواهیم شهروندان خرم آبادی که ضرر زیادی متوجه آنها شده بیشتر از این متضرر نشوند.

کد خبر 448400

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خرم آباد شورای شهر خرم آباد سرمایه گذاری برج دوقلو خرم آباد شهر سازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برج های دوقلو شهر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۴۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو عصر شنبه در نشست با فرماندار کوثر و بررسی مسایل آب و فاضلاب این شهرستان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اولویت دولت سیزدهم در مناطق مختلف است و ما نیز بر همین اساس پروژه های پیشران را در نقاط مختلف استان اردبیل به سرانجام می رسانیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات لازم برای تکمیل پروژه های فاضلاب شهرستان کوثر اختصاص می یابد، خاطرنشان کرد: وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای کوثر بررسی شده و در این جلسه تصمیمات لازم برای تکمیل این پروژه اتخاذ می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: برای تکمیل پروژه‌هایی که مشمول زمان شده‌اند، دولت سیزدهم به میدان آمده و لازم است برای تحقق هرچه سریعتر آن اقدامات اساسی صورت گیرد.

خیرجو با تاکید بر اینکه باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شاهد تلاش‌های مضاعفی باشیم، تصریح کرد: پروژه های آبرسانی به روستاهای کوثر باید بهبود یابد که در این راستا و به منظور تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش برخی برنامه های کوتاه مدت و میان مدت آبرسانی در دست اقدام است.

کد خبر 6096630

دیگر خبرها

  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل
  • سال پر پرتاب فضایی ایران با ماهواره‌های طلوع ۳، ظفر ۲ و کوثر
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • تجلیل از مقام معلم در اجرای دوقلوی آواز ایران در اصفهان
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول