Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: گفتمان فرهنگی، راهکار مهم و اثربخش حل مناقشه بین جمهوری‌های ارمنستان و آذربایجان و پایان درگیری و جنگ میان این ۲ کشور است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار قاسم رضایی روز سه‌شنبه در فرودگاه شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان اظهارداشت: جنگ میان این ۲ کشور خوشایند نبوده و باعث خدشه‌دار شدن احساس امنیت و آرامش مرزنشینان غیور ما شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: مرز‌های پارس‌آبادمغان جزو مرز‌های آرام و امن شمال کشور است و خوشبختانه حضور مرزبانان در مناطق مختلف مرزی هدفمند، تاثیرگذار و امنیت‌آفرین بوده است.

وی هدف از این سفر را بازدید از یگان‌های مرزی و ارزیابی میزان آمادگی مرزبانان دانست و افزود: امیدواریم مناقشه و جنگ بین جمهوری‌هایآذربایجان و ارمنستان به صورت مسالمت‌آمیز حل و فصل شده و آرامش و امنیت به مناطق جنگی این ۲ کشور بازگردد.

چهار شهرستان استان اردبیل در مرز جمهوری آذربایجان واقع است، این استان ۳۸۰ کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد.

از زمان آغاز درگیری میان نیرو‌های نظامی باکو و ایروان در منطقه مورد مناقشه قره باغ که از ششم مهر آغاز شده، شاهد اصابت راکت‌ها و موشک‌های دو طرف به مناطق مرزی ایران هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرمانده مرزی ناجا قره باغ ناجا مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، باکو پایتخت آذربایجان از چهارشنبه (12 اردیبهشت) لغایت جمعه (14 اردیبهشت) میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

همچنین نشست رهبران ادیان با حضور رهبران ادیان و نمایندگان سازمان‌های دینی و اجتماعی از سراسر جهان با عنوان «تقویت اعتماد از طریق گفتمان بین ادیان» در باکو برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش