Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که به مشهد می‌آیند مسیر فرودگاه تا حرم و هتل‌های چند ستاره را می‌بینند و موارد محرومیت‌زدایی را نمی‌بینند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدرضا کلائی عصر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگترین بوستان حاشیه شهر که با حضور اعضای فراکسیون محرومیت زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: مراحل آغاز بوستان 5 هکتاری ظرف 180 روز پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مشهدمقدس گفت: دیوار حائل شهرک شهید رجائی و باهنر به خواست مردم فرو می‌ریزد و تا بهار1400 این پارک مردمی را تحویل مردم می‌دهیم.

علی رسولیان، معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: این پروژه از نیازهای اصلی مشهد است. در این شهر بیش از یک میلیون حاشیه نشین داریم و امیدواریم بتوانیم حاشیه نشینی را کاهش دهیم.

معاون استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: پس از این پارک نیز با همکاری بتوانیم کشاورزی توریستی در این محدوده راه‌اندازی کنیم.

راه اندازی دو مرکز مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار در بوستان ولایتتعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های قم از نگاه دوربین40 نمایش میدانی دفاع‌ مقدس در بوستان‌های شهر تهران برگزار می‌شود

رمضانعلی فیضی، رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد نیز خاطرنشان کرد: مردم حاشیه شهر در صدر برنامه‌ریزی شورا هستند. در 3 سال گذشته 70 پارک در حاشیه شهر ساخته شده است. سرانه فضای سبز زیر 4 مترمربع بود که یک مترمربع افزایش یافته است.

وی بیان کرد: دو دیوار نامهربانی را برچیدیم. دیوار 50 ساله پردیس و این دیوار 50 ساله که خشونت را ترویج می‌داد.

امیرحسین قاضی‌زاده، نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: به شهردار مشهد خدا قوت می‌گویم در شرایطی که استاندار نداریم برنامه‌های زیادی برای حاشیه شهر در دست اجرا دارند.

وی گفت: کسانی که به مشهد می‌آیند مسیر فرودگاه تا حرم و هتل‌های چند ستاره را می‌بینند و این موارد را نمی‌بینند از شهرداری مشهد متشکرم که با روحیه جهادی و انقلابی کار می‌کنند.

قاضی‌زاده عنوان کرد: با همکاری شهرداری و آستان قدس امیدوارم بتوانیم حاشیه‌های این شهر را ساماندهی کنیم.

انتهای پیام/282/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای اسلامی حاشیه شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد

 تیم ملی فوتسال افغانستان پس از درخشش در جام ملت‌های آسیا و همچنین کسب جواز حضور در جام جهانی فوتسال، در حضور هوادران پر شور خود، وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه مشهد و کلات خواهیم داشت
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • فیلم استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در فرودگاه مشهد
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است