Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - تفاهم نامه تامین مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان گلستان امضا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، تفاهم‌نامه تامین مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان گلستان، بعدازظهر امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در استانداری گلستان به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تفاهم نامه به ایثارگران بالای 25 درصد جانبازی، همسران و خانواده شهدا اراضی برای تامین مسکن واگذار می شود که تامین زمین مورد نیاز برای ساخت هزار واحد مسکونی بر عهده راه و شهرسازی است. همجنین در این تفاهم نامه ایحاد هزار شغل برای خانواده شهدا و ایثارگران پیش بینی شده است.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان: مجلس نگاه ویژه‌ای به اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران داردرئیس بنیاد شهید: تامین 46 هزار قطعه زمین برای مسکن خانواده شهدا و ایثارگران/آسایشگاه توانبخشی جانبازان گلستان ساماندهی می‌شودفرمانده سپاه مازندران: مدافعان سلامت ایثارگرانه در صحنه مبارزه با کرونا ماندند

محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: این تفاهم نامه یکی از مهم‌ترین و مقدس‌ترین تفاهم نامه‌هاست که تا کنون منعقد شده و امیدواریم با این اقدام بخشی از دغدغه‌های خانواده شهدا و ایثارگران را از بین ببربم.

مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان هم گفت: 30 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال 549 نفر از خانواده شهدا و ایثارگر استان در قالب 428 طرح در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/588/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانواده شهدا و ایثارگران تامین مسکن تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۰۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است و هرکس به گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد سبحان حسنی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اظهار کرد: مسئولیت یک امانت الهی است و هر مدیر باید به تکلیف خود عمل کند، خدمت در بنیاد شهید علاوه بر مسئولیت و موهبت خدمت‌گذاری به مردم به مثابه فعالیت در میدان جهاد و ایثار است.

وی افزود: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران علاوه بر خدمات معیشتی، درمانی و غیره به جامعه هدف، نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی و یک سند تاریخی برای نسل‌های آینده است، خاطرنشان کرد: هر فردی که در گلزار شهدا وارد می‌شود احساس معنوی پیدا خواهد کرد؛ بنابراین ضرورت دارد برای آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از مکان‌های مورد بازدید در اردوهای دانش‌آموزی گلزار و یادمان شهدا باشد.

حسنی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها و تجلیل از خانواده شهدا کار بسیار ارزشمند و ارتباط با خانواده شهدا و جامعه ایثارگران یک موهبت الهی است، گفت: خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمات‌دهی به خانواده شهدا، افزود: هدف دشمن، ایجاد فاصله میان فرزندان شهدا با آرمان‌های انقلاب و نظام است و وظیفه داریم با اقدامات فرهنگی، ارزشی و جهادی این خلاءها را رفع کنیم.

کد خبر 748383

دیگر خبرها

  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است