Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@20:08:40 GMT

روزانه ۵۰۰ هزار ماسک در قم تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۱۲۱۱

روزانه ۵۰۰ هزار ماسک در قم تولید می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از تولید روزانه ۵۰۰ هزار ماسک و دپوی ۱۰ میلیون ماسک در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمود سیجانی در حاشیه پانزدهمین جلسه با اشاره به موضوع در توزیع ماسک اظهار داشت: بیش از نیاز استان تولید ماسک داریم که 10 میلیون ماسک تولیدی تاکنون دپو شده است، شهروندان نیز ماسک مورد نیاز خود را از داروخانه ها تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: بنا به تصمیم استان ادارات دولتی اجازه ذخیره ماسک دارند، دانشگاه علوم پزشکی نیز برای 4 ماه  ذخیره ماسک دارد، همچنین در صورت نیاز به دیگر استان‌ها 5 میلیون ماسک ارائه می‌دهیم.

وی با بیان اینکه توان تولید 500 هزار ماسک در روز داریم خاطرنشان کرد: داروخانه‌ها و دیگر عرضه‌کنندگان ماسک در استان باید تک نرخی به مبلغ 1300 تومان عرضه کنند.  

اجرای اجباری شدن استفاده از ماسک از شنبهتوصیه‌‌هایی برای استفاده صحیح از ماسک؛ از لمس ماسک با دست آلوده خودداری کنیدشرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق به تولید "ماسک ضد‌کرونا" شد!جریمه افراد بدون ماسک، راهکار جدید برای کنترل شیوع کرونا

سیجانی درباره کمبود روغن نباتی در استان گفت: برای تامین روغن خام در کارخانجات کشور مشکل داشتیم که با کمی افزایش قیمت مواد اولیه آن‌ها تامین شد در حال حاضر برای مصرف خانگی مشکلی نداریم اما در مصرف صنعتی پیگیر مشکل هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به موضوع تامین تخم مرغ اشاره کرد و افزود: برای تخم مرغ 2 نوع قیمت فله‌ای و کیلویی 14500 و هر قیمتی بیش از آن گرانفروشی است که شهروندان در صورت مواجهه با افزایش قیمت‌ها آن را به مراجع مربوطه اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید

اکبر یاوری، رئیس اتحادیه بارفروشان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از کاهش قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار خبرداد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو گوجه سبز ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، طالبی ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

به گفته او، با توجه به گرمای هوا و رسیدن میوه‌های نوبرانه به انبوه، قیمت روند کاهشی داشته است. به عنوان مثال قیمت هر کیلو گوجه سبز در ابتدای فصل بالای یک میلیون تومان بود که در شرایط کنونی بیش از ۶۰ درصد کاهش داشته است و پیش بینی می‌شود که تا پایان اردیبهشت به حداکثر ۲۰۰ هزار تومان برسد.

یاوری نرخ کنونی هر کیلو پرتقال تامسون شمال را ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان، پرتقال رسمی شمال ۱۰ تا ۲۵ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۲۰ تا ۶۰ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۱۵ تا ۵۰ هزار تومان، کیوی ۳۰ تا ۸۰ هزار تومان، خیار گلخانه ۱۵ تا ۲۷ هزار تومان، خیار اصفهان ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان و لیمو شیرین ۲۵ تا ۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش قیمت میوه‌های وارداتی در بازار خبر داد و گفت: نرخ کنونی هر کیلو موز اکوادور ۷۰ تا ۷۲ هزار تومان، موز فیلپین ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان، موز هندی ۶۰ تا ۶۲ هزار تومان و هر کارتن آناناس ۶ تایی یک میلیون و ۱۵۰ تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

او ادامه داد: بنابر آمار ورودی روزانه بار میوه، صیفی و فرنگی در میدان مرکزی ۲۰ تا ۲۲ هزار تن است که ۱۸ هزار تن آن خریداری و مابقی داخل میدان می‌ماند.

یاوری درباره آینده بازار میوه و صیفی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی امسال سال پرباری برای بازار میوه و صیفی خواهد بود که پیش بینی می‌شود بدلیل گرمای هوا، قیمت روند کاهشی به خود بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود؟
  • قیمت پیاز کاهشی می‌شود