Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، به منظور دسترسی آسان به منابع کتابی در حوزه کودکان و نوجوانان، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران خدمات مرجع مجازیِ برای گروه سنی کودکان و نوجوانان ارائه می دهد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدود شدن ارائه خدمات حضوری، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تهمیداتی برای ارائه خدمات مورد نیاز گروه سنی کودک و نوجوان درنظر گرفته است؛ بر همین اساس خدمات مرجع مجازی کودکان در سایت کتابخانه دیجیتال کودکان و نوجوانان سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران ایجاد شده و ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات مرجع مجازی کودکان و نوجوانان کتابخانه ملی ایران این امکان را می دهد تا متقاضیان بتوانند بدون نیاز به حضور در محل کتابخانه، نیازهای اطلاعاتی و پرسش های خود را با کارشناسان مرجع مجازی ازطریق پست الکترونیکی، گفتگوی همزمان (چت آنلاین)، پرسش و پاسخ در شبکه های اجتماعی و ارسال پیامک درمیان گذاشته و پاسخ های لازم را دریافت کنند.

به گفته رضا شهرابی مدیرکل اداره اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با بهره برداری از خدمات مرجع مجازی کودکان و نوجوان کتابخانه ملی ایران، امکان ثبت سفارش و تحویل نسخه دیجیتال کتاب های این گروه سنی فراهم می شود.

به گفته شهرابی در صورت موجود بودن منابع و در راستای حفظ مالکیت معنوی آثار، فقط تا سقف ۲۵ درصد از منبع نسخه دیجیتال شده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد و کارشناسان مرجع مجازی کودکان کتابخانه ملی ایران پس از تهیه نسخه دیجیتال مورد نیاز متقاضیان، فایل موردنظر را برای کاربران کتابخانه ملی ارسال خواهند کرد.

برچسب‌ها سازمان اسناد و کتابخانه ملی ادبیات کودک و نوجوان روز کودک کتاب کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ادبیات کودک و نوجوان روز کودک کتاب کتابخوانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ادبیات کودک و نوجوان روز کودک کتاب کتابخوانی اخبار کنکور سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مرجع مجازی کودکان کودکان و نوجوانان خدمات مرجع مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود