Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@16:35:13 GMT

مرکز جامع درمان معتادان در سقز ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۱۸۹۲

مرکز جامع درمان معتادان در سقز ایجاد می‌شود

به گزارش ایرنا، ناصر کریمیان عصر سه‌شنبه در جلسه کمیسیون شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان سقز اظهار داشت: پیگیری‌های لازم برای دریافت مجوز ایجاد این مرکز در دست انجام است و امیدواریم در راستای کمک به درمان افراد معتاد به مواد مخدر موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه معضل اعتیاد و مصرف مواد مخدر آسیب‌های اجتماعی دیگری نیز بدنبال دارد، اضافه کرد: حساس سازی جامعه نسبت به پدیده اعتیاد و تدابیر لازم برای کاهش تقاضای مواد مخدر از سیاست‌های اصلی دولت در حوزه اجتماعی است ولی تحقق آن نیازمند مشارکت مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمیان با تاکید بر اینکه در رویکرد درمانی مراکز جامع درمان اعتیاد نقش خانواده پر رنگ‌تر است، یادآور شد: وقتی تعامل افراد با فرد معتاد بیشتر ‌شود حس اعتماد و حمایت در آنها نیز بیشتر شده و این مهم بر روابط عاطفی اعضای خانواده نیز تاثیر مثبت خواهد گذاشت لذا لازم است خانواده برخورد مناسبی با فرد معتاد داشته و به او انگیزه برای ترک اعتیاد دهند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه سقز هم در این جلسه از اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان خواست نسبت به تدوین و ارایه راهکارهای عملیاتی برای آگاه سازی خانواده ها پیرامون خطرناک بودن پدیده شوم و خانمانسوز اعتیاد اقدام کنند.

ناصر خامی با تقدیر از تلاش‌های نیروهای انتظامی برای کشف انواع مواد مخدر و برخورد با مجرمان و فروشندگان مواد در سطح شهرستان تاکید کرد: یکی از درخواست‌های شهروندان، جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر است که باید برای اجرای آن تدابیر مناسبی اتخاذ کرد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها مواد مخدر مراکز ترک اعتیاد سقز پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر مراکز ترک اعتیاد سقز پیشگیری از اعتیاد مواد مخدر مراکز ترک اعتیاد سقز پیشگیری از اعتیاد اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان

ایسنا/تهران فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان از شناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید عسکری نیا در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای برنامه‌های مقابله‌ای خود با خرده‌فروشان مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه موفق به شناسایی ۹ نفر از خرده فروشان مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل سکونت این افراد اعزام و طی عملیاتی ضربتی، آنها را دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل دادند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان خاطر نشان کرد: عزم پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ و دستگیری توزیع کنندگان مواد افیونی جدی است. از شهروندان انتظار داریم که اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا شروع فصل بهار برای افراد آلرژی ایجاد می‌کند؟
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش