Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدرضا امامی نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای خصوصی سازی پالایشگاه کرمانشاه در چند سال اخیر اظهار داشت: واگذاری موفق شرکت پالایش نفت کرمانشاه به بخش خصوصی در وهله اول منجر به خروج این شرکت از ماده ۱۴۱ قانون تجارت و جلوگیری از ورشکستگی و تعطیلی آن گردید که طبیعتا دستاوردی بسیار ارزشمند و کم نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  مدیریت بخش خصوصی شرکت پالایش نفت کرمانشاه با نگاه متحولانه در کلیه ابعاد و به دور از حاشیه های ابتدائی این واگذاری و با نظر خاص به منابع انسانی، کلیه امکانات موجود را در راستای تامین امنیت روحی و روانی پرسنل به کار گرفته به نحوی که اندک نگرانی در این خصوص برای کارکنان باقی نمانده است.

این مقام مسئول در شرکت پالایش نفت کرمانشاه گفت: افزایش و رونق تولید، تنوع تولید در انواع فرآورده‌ های ویژه، تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری به قراردادی مستقیم و از بین بردن واسطه ای بنام پیمانکار، پیگیری مجدانه در پیشرفت و توسعه کمی و کیفی شرکت، افزایش و پرداخت به موقع حقوق و مزایا ، پرداخت وام قرض الحسنه به کلیه کارگران شرکت، جذب و بکارگیری تعداد قابل توجهی از جوانان متخصص و جویای کار استان از جمله دستاوردهای مثبت خصوصی سازی در پالایشگاه کرمانشاه است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه افزود: توجه ویژه به مسئولیت های اجتماعی همچون پرداخت کمک های خیرخواهانه و عام المنفعه، حضور فعال و کمک رسانی مستمر در بحران های سیل و زلزله و همچنین کمک های مومنانه قابل توجه در بحث بحران کرونای اخیر،آزادی زندانیان و محکومین مالی و ... گوشه ی دیگری از مدیریت اثربخش و موفق بخش خصوصی در شرکت پالایش نفت کرمانشاه است که این مهم حکایت از توجه مدیریت به مسائل اجتماعی و عمومی جامعه می باشد.

وی ادامه داد: عدم تعدیل نیروی انسانی، حفظ کرامت انسانی و افزایش امکانات رفاهی بدون تبعیض، پرداخت پاداش های مختلف جهت ایجاد انگیزه کاری بالاتر، ارزش دادن به جایگاه شخصی و اداری پرسنل، تلاش در جهت انجام خواسته های پرسنل که سالیان متمادی احقاق حق صورت نگرفته بود و... بخش دیگری از اقدامات امیدآفرین مدیریت بخش خصوصی این شرکت می باشد.

وی یادآورد شد: پرداخت به موقع کلیه مالیات های تکلیفی و قانونی و بدهی های معوقه و .... که ماهیانه رقم بسیار چشمگیری است باعث شده که عدد پرداختی مالیات شرکت به عنوان پشتوانه ای برای به گردش درآمدن چرخهای توسعه و تولید استان در سایر ابعاد باشد.

امامی نیا تصریح کرد: با توجه به آمار و مستندات  در مجموع می توان گفت هر آنچه بعد از واگذاری شرکت پالایش نفت کرمانشاه انجام شده سیر صعودی و افزایشی داشته و تاکنون روند کاهشی در هیچ زمینه ای وجود نداشته است که این مهم دال بر وجود اهلیت و توانایی مدیریتی بخش خصوصی پس از چهار سال از واگذاری موفق شرکت می باشد. 

این مقام مسئول یادآور شد: موارد مذکور تنها گوشه ای از وضعیت مطلوب شرکت پس از واگذاری با مدیریت بخش خصوصی بوده که بحق شایسته تقدیر و تشکر می باشد همچنین ارتباط درست و منطقی با عامه مردم و نخبگان از طریق رسانه ها نیز جهت انتقال دستاوردهای شرکت نیز مورد توجه بوده و همین امر سبب از بین رفتن حس بدبینی به امر واگذاری شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه در خاتمه گفت: پرسنل شرکت پالایش نفت کرمانشاه با ارسال نامه ای به حضرت  آیت الله رییسی ریاست محترم قوه قضاییه ضمن تاکید بر موارد فوق الذکر اعلام رضایت و حمایت قاطع خود را از مدیریت بخش خصوصی شرکت عنوان داشته اند و این نامه با طومار امضاها به محضر ایشان ارسال شده است و خود این امر مهم نیز دال بر وجود حس رضایت ،کار وتلاش جهت رونق و جهش تولید در استان در راستای اجرای فرامین  رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد.

پربیننده ترین نفرین نفت؛ چگونه ونزوئلا به این روز افتاد پرواز صادرات بنزین با بال کرونا بیشتر مشاغل از دست رفته در آمریکا طی همه‌گیری ویروس کرونا باز نمی‌گردند نفت کانال ۴۰دلار را پس گرفت/ از اعتصاب صنعت نفت نروژ تا بهبودی ترامپ قبل از واگذاری نیروگاه امنیت شغلی ما تامین شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پالایش خصوصی سازی روابط عمومی و امور بین الملل نفت وام قرض الحسنه پالایشگاه نفت کرمانشاه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت شرکت پالایش نفت کرمانشاه مدیریت بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم

سرپرست سازمان خصوصی سازی از آزادسازی وثیقه و به نام شدن بیش از ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی متعلق به ۶۴ هزار و ۱۶۱ نفر از کارگران خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان خصوصی سازی، ابراهیم بازیان با تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته کار و کارگر اعلام کرد: تعداد ۵ میلیارد و ۲۲۱ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۱۰ سهم متعلق به ۶۴ هزار و ۱۶۱ نفر در ۱۵۴ شرکت که در سال‌های قبل واگذار شده بود، از وثیقه آزاد و سهام به نام کارگران منتقل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تامین عدالت اجتماعی، تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و بهبود درآمد خانوار و در اجرای تبصره (۳) ماده «۲۰» قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۳۰۵ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۵۶۲ سهم دولت در ۱۰ شرکت مشمول واگذاری به ۳۰۰۸ نفر از کارکنان و کارگران شاغل و بازنشسته به عنوان سهام ترجیحی واگذار شده است.

سرپرست سازمان خصوصی سازی افزود: مطابق مقررات، واگذاری سهام ترجیحی به صورت صد درصد اقساط با مدت ۱۰ سال صورت می‌گیرد و بهای سهام واگذار شده از محل سود سهام مورد واگذاری پرداخت می‌شود.

ارائه تخفیف قیمتی در واگذاری سهام ترجیحی به کارگران

بازیان در بخش دیگری از سخنان خود، از برنامه دولت برای حمایت از کارگران خبر داد و گفت: دولت در نظر دارد با هدف حمایت از کارگران؛ قیمت سهام ترجیحی شرکت‌های قابل واگذاری را با اعمال تخفیف به آنها واگذار کنند.

وی اضافه کرد: کلیات این پیشنهاد به تصویب هیات واگذاری رسیده و پس از تصویب جزئیات و طی مراحل قانونی، در واگذاری سهام ترجیحی مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان خصوصی سازی از یک تصمیم دیگر هیات واگذاری خبر داد و گفت: به موجب تصمیم دیگر هیات واگذاری، سهام ترجیحی مستقل از سهام بلوکی به کارکنان واگذار خواهد شد و بر این اساس کارکنان شرکت مشمول واگذاری، صرف‌نظر از فروش یا عدم فروش سهام بلوکی؛ قبل از خرید سهام توسط بخش خصوصی، سهامدار شرکت محل اشتغال خود خواهند شد.

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • واردات ۳ میلیارد دلار بنزین در سال گذشته
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی‌رویه است
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز