Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون با اشاره به اینکه 76 واحد صنعتی در شهرک‌های یاسوج تعطیل است، گفت: از این تعداد 27 واحد قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مهدی روشنفکر در نشست با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار داشت: ۲۳۲ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی یاسوج، امیرآباد، مارگون و دلی بجک بهره برداری شده که از این تعداد ۷۶ واحد تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های انجام شده ۲۷ واحد قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارند، عنوان کرد: با پیگیری و تلاش کارگروه رفع موانع تولید تاکنون ۳ واحد به چرخه تولید بازگشته که انتظار می‌رود مابقی نیز تا پایان دولت تعیین تکلیف شوند.

روشنفکر از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست نسبت به احصاء مشکلات واحدهای راکد از طریق شهرک‌ صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام کنند و در مجموع به یک بسته پیشنهادی برای رفع مشکل این واحدها برسند.

وی ادامه داد: برای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ۹۲ هزار میلیون ریال کمک بلاعوض از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیاز بوده که امیدوارم در این زمینه نیز تدبیری اندیشیده شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این نشست گفت: راه اندازی ۲۵ واحد صنعتی راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار بوده که تاکنون ۱۲ مورد محقق شده است.

محسن صالحی‌نیا افزود: اختصاص اعتبار در قالب کمک‌های بلاعوض برای تامین زیرساخت مورد نیاز شهرک‌ها و هدف گذاری بازگشت به چرخه تولید واحدهای تعطیل از ۲۵ واحد به ۳۲ را در دستور کار قرار می‌دهیم.

در این نشست مقرر شد در آینده‌ای نزدیک معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی بویراحمد و واحدهای تعطیل شده، به یاسوج سفر کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نشست روشنفکر مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران چرخه تولید شهرک ها شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • شناسایی ۵۰۵ خوشه صنعتی در سطح کشور