Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری سومین دوره مسابقات چوگان قهرمانی کشور بانوان به تعویق افتاد به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، به اطلاع علاقمندان به ورزش و چوگان‌بازان می‌رساند با توجه به ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از برگزاری مسابقات و تجمعات، برگزاری سومین دوره رقابت های چوگان قهرمانی کشور بانوان به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این دوره از رقابت‌های چوگان بانوان باید با حضور تیم های برتر کشور به میزبانی مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) در تاریخ 18 مهرماه امسال برگزار میشد که با توجه به شرایط پیش آمده، زمان جدید برگزاری این مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، به اطلاع علاقمندان به ورزش و چوگان‌بازان می‌رساند با توجه به ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از برگزاری مسابقات و تجمعات، برگزاری سومین دوره رقابت های چوگان قهرمانی کشور بانوان به تعویق افتاد.

  گفتنی است این دوره از رقابت‌های چوگان بانوان باید با حضور تیم های برتر کشور به میزبانی مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصرفیروزه) در تاریخ 18 مهرماه امسال برگزار میشد که با توجه به شرایط پیش آمده، زمان جدید برگزاری این مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزاری سومین دوره رقابت های چوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری