Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفتمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی عصر امروز در جوار خلیج فارس و در ساحل بندرعباس برگزار شد.

این مراسم بزرگ با توزیع بیش از 40 هزار بسته معیشتی همراه بود و این کمک‌ها توسط سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان جمع‌آوری و اخیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

هفتمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه برای نخستین بار در جوار خلیج فارس و در زیر پرچم واقع در پارک غدیر بندرعباس برگزار شد که جلوه بسیار زیبایی را به این برنامه بخشیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به کار خود هم‌چنان ادامه می‌دهیم

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی(ع) اظهار داشت: توفیقی حاصل شد که در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس در شهر بندرعباس مرحله هفتم رزمایش همدلی و مواسات را برگزار کنیم.

وی افزود: این کار ارزشمند هفت مرحله را در گذشته پشت سر گذاشته است و در حال حاضر مرحله هفتم آن در حال اجراست.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: بحمدالله 40 هزار بسته معیشتی، سبد‌های کالا، اقلام تحصیلی دانش آموزان، لباس دانش آموزان و موضوعات مختلف به همت خیرین عزیز، مردم شریف استان هرمزگان، نهادها، مجموعه‌ها، صنایع و ادارات و کارخانجات تهیه شد و این حرکت ارزشمند در استان ما شکل گرفت.

سردار سالاری گفت: امروز هم در آستانه اربعین حسینی این توفیق را داشتیم که هفتمین مرحله رزمایش را با موفقیت اجرا کنیم و بحمدالله در این کار با استقبال مردم شریف روبرو شدیم.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله بتوانیم این کار را ادامه بدهیم و به دغدغه‌های دیگر مردم به خصوص در حوزه توانمندسازی و اشتغال، معیشت، ازدواج، درمان، تحصیل و موضوعات مختلفی که مردم احتیاج دارند کمک‌رسانی صورت بگیرد.

کمک‌ها همین امشب توزیع می‌شوند

حجت‌الاسلام موسی پولادی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در خصوص هفتمین مرحله رزمایش مواسات به خبرنگار فارس گفت: در راستای فرمان نائب امام زمان، امام خامنه‌ای در مورد طرح رزمایش مواسات و همدلی که از شروع بیماری همه‌گیر کرونا در کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، طی چند مرحله این کمک‌ها توسط ستاد قرارگاه مواسات و همدلی استان که زیر نظر نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس و دبیری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان قرار دارد به دست اقشار نیازمند رسید.

وی افزود: امروز هم در این مکان نزدیک به ۴۰ هزار بسته  آماده ارسال به نیازمندان و کسانی که به واسطه وضعیت کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده توسط کرونا و کسانی که احتیاج به حمایت دارند آماده برای توزیع شده است که از عزیزان مجموعه سپاه و بسیج استان کمیته امداد امام خمینی و سایر سازمان‌ها و ارگان‌های دخیل در این امر تشکر می‌کنم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار داشت: امروز همه دوستان در تلاشند مشکلات و کمبودها را هر مقدار که می‌توانند برطرف کنند به خصوص در بخش‌های معیشتی که نتیجه آن امروز قابل مشاهده است از همه این عزیزان و کسانی که تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت انجام می‌دهند سپاس‌گذاری می‌کنم.

حجت‌الاسلام پولادی یادآور شد: بحمدالله کمیته امداد و پایگاه‌های بسیج و  سپاه امام سجاد(ع)، افراد نیازمند محلات را شناسایی کرده‌اند و ان‌شاءالله امشب بسته‌های معیشتی درب خانه‌ها با احترام تقدیم خواهد شد.

آماده دریافت کمک‌های مردمی و وجوهات غیرنقدی هستیم

یاسین باوقار مسؤول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: در خصوص رزمایش کمک‌های مواسات و همدلی که در پارک غدیر شهر بندرعباس و زیر پرچم در حال برگزاری است، باید بگویم؛ در حال حاضر هفتمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی است که در استان هرمزگان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این مرحله بالغ بر ۴۰ هزار بسته معیشتی به ارزش 300 هزار تومان تهیه شده است و ان‌شاءالله به دست نیازمندان استان خواهد رسید.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: این رزمایش در قالب یک قرارگاه مرکزی تشکیل شده است و ریاست این قرارگاه بر عهده امام جمعه محترم بندرعباس حاج آقا عبادی‌زاده، دبیر این رزمایش سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان است و دبیر اجرایی این برنامه را بنده حقیر بعنوان مسؤول بسیج سازندگی سپاه عهده‌دار هستم.

باوقار گفت: شماره حساب برای دریافت کمک‌های مردمی توسط این ستاد اعلام شده است که البته در بحث کمک‌های غیرنقدی سپاه امام سجاد(ع) آماده دریافت کمک‌های مردمی در قالب‌های مختلف می‌باشد که وجوهات غیرنقدی را جمع‌آوری کند و در قالب سازماندهی شده به دست نیازمندان برساند.

توزیع تبلت میان دانش آموزان نیازمند، مرحله بعدی رزمایش مواسات

علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان در حاشیه هفتمین مرحله از رزمایش مواسات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس عنوان کرد: بعد از فرمان مقام معظم رهبری، الحمدالله مردم مؤمن و متدین سراسر کشور به‌ویژه در استان هرمزگان مشارکت خیلی خوب و فعالی در زمینه دستگیری و مواسات هم‌وطنان عزیزمان در سراسر کشور داشتند.

وی افزود: در استان هرمزگان هم کمیته امداد به‌عنوان یک عضو ستاد رزمایش مواسات و همدلی از طریق این برنامه که از نیمه شعبان امسال شروع شد تا الان توانست قریب به ۵۰ هزار بسته معیشتی را در طول این چند ماه اخیر از محل مشارکت مردم و خیران جمع‌آوری و بین نیازمندان و سایر اقشار آسیب‌پذیر جامعه توزیع کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان اظهار داشت: با توجه به شرایط استان که شرایط متفاوتی است، می‌طلبد که همه نهادها و بنگاه‌های اقتصادی و خیرین در عرصه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان شغلی ناشی از کرونا مشارکت فعال داشته باشند.

الهیاری تصریح کرد: همان‌طور که مستحضرید اقشار ضعیف جامعه از محل اشتغال‌های خرد و کوچک در سراسر استان پیش از این امرار معاش می‌کردند که بعد از شیوع کرونا ۸۰ درصد مشاغل آنها از دست رفت و آن درآمدی که از این راه داشتند از بین رفته و به همین دلیل آنها نیازمند این هستند که از حمایت‌های مردمی و نهادها بهرمند شوند و قطعاً کمک و این همدلی‌ها و مهربانی‌ها تاثیر بسیار خوبی در ایجاد همبستگی اجتماعی در جامعه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد که مردم خیلی خوب پای کار می‌آیند و در شرایطی از خیلی از ارگان‌ها و نهادهای دولتی هم جلوتر هستند و این یک افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی است که مردم ما که اینگونه گوش به فرمان مقتدا و رهبرشان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان افزود: کمیته امداد در سراسر استان هرمزگان هم‌چنان آماده دریافت کمک‌های مردمی می‌باشد. با توجه به اینکه سال تحصیلی با شرایط مجازی آغاز شده است و برخی اقشار نیازمند به‌علت نداشتن تجهیزات فنی و تبلت از تدریس مجازی جامانده‌اند تقاضای بنده این است که در مرحله بعد از رزمایش مواسات و همدلی، مردم با نهاد کمیته امداد همکاری کنند و برای تهیه تبلت و تجهیزات آموزشی با کد دستوری #8877*076* اقدام به کمک‌رسانی کنند.

خبرنگار: عماد یگانه‌دوست - هستی دهقانی
عکس: رضا فتحی‌مقدم

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه سپاه رزمایش استان هرمزگان سپاه امام سجاد ع هرمزگان بندرعباس مواسات فرمانده سپاه امام سجاد ع هفتمین مرحله از رزمایش کمیته امداد امام خمینی رزمایش مواسات و همدلی دریافت کمک های مردمی رزمایش مواسات هزار بسته معیشتی استان هرمزگان خبرنگار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین