Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، فرمانده سپاه فتح استان به همراه فرمانده ناحیه کهگیلویه و جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه با حضور در بخش چاروسا پروژه های عمرانی در دست اقدام چاروسا در زمینه محرومیت زدایی بازدید کردند.

سردار خرمدل در حاشیه افتتاح منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد که با همت سپاه و همکاری کمیته امداد احداث شدند عنوان کرد: امروز یکی از اهداف ما در سفر به این منطقه بحث مشکلات عمرانی بود که در حال تلاش هستیم تا بتوانیم در زمینه، آب، سیل بند و کشاورزی بتوانیم خدمات خوبی را در زمینه محرومیت زدایی این منطقه و همچنین کمک با هدف مهاجرت معکوس از شهر به روستا را آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز بیش از 130 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تحویل شد یادآور شد: سهمیه کلی استان بیش از 650واحد بود که سهمیه شهرستان کهگیلویه 180واحد بود که 50واحد دیگر در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: موسسه خیریه در مشهد مقدس است که جهت محرومیت زدایی استان با توجه به ظرفیت آن اقدامات ارزشمندی را ارائه خواهند داد که در آینده اعلام خواهد شد.

در ادامه فرمانده سپاه فتح استان به همراه هیات همراه از کمربندی در دست اقدام قلعه رئیسی بازدید و سپس با حضور در مصلی محمدرسول الله(ع) این شهر و زمین احداثی دفتر امام جمعه قلعه رئیسی بازدید و قول دادند تا بتوانند در سفر محرومیت زدایی به استان بتوانند کمک شایانی به این منطقه انجام دهند.

سردار خرمدل سپس با حضور در روستای الگن در جوار گلزار شهدا روستای الگن با حضور در مزار شهید مقداد بویر که در چند روز گذشته با شهادت رسید قرائت فاتحه نمودند و از پدر و مادر شهید عیادت نمودند.

سردار خرمدل در این دیدار با بیان اینکه ان شاالله بتوانیم راه و رسم این شهیدان بزرگوار را ادامه دهیم اظهار داشت: این شهدای عزیز چه در هنگام حیات و چه بعد از شهادت منشأ خیر و برکت هستند و در فیلمی که از شهید مقداد بویر قبل از انجام ماموریت پخش شد، این شهید بزرگوار به شهادت خودش اشاره کرد که این نشان از اخلاص این شهید بزرگوار بود و همچنین شیر پاک و نان حلالی که این شهید عزیز خورد.

سردار خرمدل سپس از احداث سیل بند و انتقال آب دهستان دشت آزادی بازید نمود و در آیین افتتاح طرح مهم آبرسانی به مزارع کشاورزی در بخش چاروسا و دیشموک گفت: امروز شاهد افتتاح ۱۲ پروژه آبرسانی وسیل بند در منطقه چاروسا و دیشموک باشیم که در واقع نقش مهم در توسعه اقتصادی منطقه دارد.

فرمانده سپاه فتح استان، افزود: یکی از مسائل عمده این عزیزان بحث راه و کانال کشی آب هست و همچنین سیل بند هست که قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه اقدام های خوب و موثری انجام داده اما بنظر می‌رسد که باید تلاش بیشتری هم از سوی مسئولان دولتی و هم مجموعه سپاه صورت بگیرد تا بخش عمده ای از مشکلات این مردم بر طرف بشود.

سردار خرمدل اشاره کرد: از آنجا که راه یکی از مولفه های توسعه است و با توجه به کوهستانی بودن منطقه توسعه راه و راهسازی به کندی صورت می گیرد اما عزیزان ما در مجموعه سپاه و بخصوص قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی تلاش می کنند تا بخشی از مشکلات مردم را بر طرف کنند.

ارتباط نزدیک و شنیدن دردل مردم در روستاها امروز از دیگر برنامه سردار و هیات سپاه فتح استان بود که این ارتباط توانست در زمینه های مشکلات مردم را بهتر لمس کند.

گزارش سیدحسن آرمند

انتهای پیام/82021

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید سپاه کمیته امداد سیل فرمانده سپاه فتح استان محرومیت زدایی سردار خرمدل سیل بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی، با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار داشت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و نشان‌دهنده بخشی از توان یک نیرو بود.

سردار حاجی‌زاده افزود: در عملیات وعده صادق فقط ۲۰ درصد از مجموع امکاناتی را که برای اقدام تنبیهی علیه صهیونیست‌ها فراهم کرده بودیم، استفاده کردیم که برای مقابله با همین ۲۰ درصد هم صف‌آرایی عجیب و غریبی انجام شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکایی‌ها که گفته بودند «ما دخالت نمی‌کنیم»، کاملاً دخالت کردند و در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در جریان عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه و مواضع حزب‌الله در جنوب لبنان را تعطیل کرد و حتی یک هواپیمای بدون سرنشین هم به آن مناطق نفرستادند؛ بلکه تمامی امکانات آن‌ها برای مقابله با حمله‌ی ایران، بسیج شد.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشورهای منطقه به صهیونیست‌ها در جهت خنثی‌سازی حمله‌ی کشورمان، گفت: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما، رزم‌ناوها و ناوهای هواپیمابر خود را هم وارد عرصه کردند و آن شب ۲۰ درصد از توان یک نیرو صرف مقابله با تمامی قدرت‌های جهانی و متحدان آن‌ها شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: با وجود تمامی اقدامات دشمنان، الحمدلله این پیروزی بزرگ به برکت خون شهدا، تدبیر و اراده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعای مردم حاصل شد و در واقع این اراده ملت ایران بود که تبلور یافت.

گفتنی است؛ این سخنان سردار حاجی‌زاده در دیدار با «پیمان نصیری» قهرمان پارالمپیک کشورمان بیان شد و سپس قهرمان ارزنده کشورمان در جهت تقدیر از عملیات شکوهمند وعده صادق، مدال طلای پارالمپیک خود را به فرمانده نیروی هوافضای سپاه اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش