Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@03:04:32 GMT

موافقت وزارت کشور با تیمداری شاهین بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۳۶۳۵

موافقت وزارت کشور با تیمداری شاهین بوشهر

با موافقت وزارت کشور شاهین شهرداری بوشهر سال آینده در مسابقات لیگ یک حضور خواهد داشت.

با پیگیری‌های مستمر عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، خارک، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی موافقت وزارت کشور با تیمداری شاهین شهرداری بوشهر در رقابتهای لیگ دسته یک اعلام شد.

بر اساس این گزارش، در جلسه ای که دقایقی پیش با حضور نماینده مجلس، سعید مسیگر مدیر عامل باشگاه و خداکرم ایزدپناه سرپرست تیم و خسرو باباچاهی عضو هیات مدیره باشگاه برگزار شد در خصوص تیمداری شاهین شهرداری بوشهر بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است پس از توافقات حاصل شده ظهر امروز مجوز کتبی وزارت کشور روز شنبه صادر خواهد شد و طبق هماهنگی های بعمل آمده مقرر شد با برگزاری نشست استاندار و سرپرست شهرداری بوشهر در خصوص بودجه تیم و موافقت های لازم و همچنین کمک گرفتن از دیگر منابع مالی بودجه تیمداری شاهین شهرداری در فصل جدید دقیقا تعیین خواهد شد.

در همین راستا اقدامات مستمر نماینده مجلس و همچنین استاندار بوشهر و مجموعه شهرداری در ساماندهی تیم شاهین شهرداری برای فصل جدید جای تقدیر و تشکر ویژه دارد و امید است این حمایت ها همچنان ادامه یابد تا رضایتمندی هواداران همیشه همراه شاهین حاصل شود.

شاهین بوشهر یکی از تیم های سقوط کرده لیگ نوزدهم به شمار می رود که در فاصله کمتر از یکماه مانده به شروع مسابقات لیک آزادگان هنوز تکلیف سرمربی آن مشخص نشده و 17 بازیکن هم از این تیم جدا شده اند./ روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر تیمداری شاهین وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام جعفری در آخرین نطق خود در مجلس یازدهم تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو در طرح‌های انتقال اب بین حوزه‌ای را خواستار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳