Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اطلاعات جدید منتشر شده درباره گوشی مورد انتظار Samsung Galaxy A72 خبر از تغییر برخی مشخصات و قطعات کلیدی این تلفن هوشمند نسبت به مدل قبلی خود می‌دهد. بر اساس گزارش‌های به دست رسیده تلفن همراه جدید شرکت سامسونگ قرار است از یک محفظه جدید برای دوربین‌های عقب برخوردار شود که چهار لنز قدرتمند را در خود جای خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گوشی هوشمند همچنین به دو عدد دوربین سلفی برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری مجهز است. گفتنی است؛ از چهار لنز قرار گرفته در بخش عقبی دستگاه، یکی از آن‌ها مدل ToF یا همان Time of Flight است که به تنهایی تصاویری را ثبت نمی‌کند و صرفاً برای بهبود تصویربرداری به لنزهای دیگر کمک می‌کند.

گوشی میان‌رده A72 در حالی به قالب چهار دوربین در پشت بدنه مجهز می‌شود که Samsung Galaxy Note 20 Ultra از چنین تجهیزاتی برخوردار نیست. یکی از دلایل اصلی تغییر چشمگیر در مدل جدید گوشی‌های سری A آن است که سامسونگ سعی دارد این خط تولید را نیز مانند گوشی‌های سری S به جمع پرچمداران ببرد و میزان فروش خود را افزایش دهد. همان‌طور که از نام دستگاه مشخص است، گوشی A72 ادامه دهنده راه محصول پرطرفدار سامسونگ یعنی A71 است. 

بیشتر بخوانید

مشخصات جدید گوشی A71 5G شرکت سامسونگ مشخصات دوربین‌های Galaxy A72

با توجه به اطلاعات منتشر شده راجع به این گوشی به نظر می‌آید که Galaxy A72 اولین محصول سامسونگ با دوربین‌ پنتا باشد. انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید سامسونگ از یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، لنز ۸ مگاپیکسلی با قدرت زوم سه برابر، یک لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز ۵ مگاپیکسلی دیگر برای حسگر Bokeh برخوردار شود.

انتخاب چنین لنزهایی برای گوشی A72 توسط سامسونگ باعث می‌شود افرادی که اهمیت بالایی به عکس‌برداری با گوشی می‌دهند نیز به خرید چنین تلفن همراهی ترغیب شوند. با توجه به اطلاعات منتشر شده از A72 و باقی ماندن زمان کمی تا معرفی نهایی آن، پیش‌بینی می‌شود شرکت سامسونگ تا انتهای سال ۲۰۲۰ اطلاعات دقیقی از تمامی مشخصات فنی Galaxy A72 در اختیار طرفداران خود قرار دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سامسونگ گوشی سامسونگ گوشی های هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد

پارس خودرو کاتالوگ جدید خودرو ال ۹۰ ایرانی را با نام P ۹۰ منتشر کرد. به نظر می‌رسد تولید این خودرو در ماه‌های آینده از سوی این شرکت آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، موتور ME ۱۶ با حجم ۱۶۰۰ سی‌سی است که قادر است حداکثر قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. این موتور به گیربکس دستی ۵ سرعته متصل است.

فرمان برقی D-Type، غربیلک فرمان مجهز به کنترل سیستم صوتی، سیستم پایش فشار باد تایر‌ها TPMS، رینگ آلومینیومی R ۱۵، سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک و صندلی‌های قابل تنظیم دستی از جمله امکانات این خودروی ایرانی است.

دیگر خبرها

  • مشخصات یک خودروی جدید ایرانی منتشر شد
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • مشخصات ال۹۰ ایرانی اعلام شد + عکس
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • ظاهر آیفون۱۶ لو رفت/ چیدمان جدید دوربین‌ها/ عکس