Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:51:19 GMT

۳۶۰ میلیارد ریال بودجه به مهریز اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۴۳۱۴

۳۶۰ میلیارد ریال بودجه به مهریز اختصاص یافت

رضا زارع زاده مهریزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال جزو بودجه‌های متوازن و ۱۲۰ میلیارد ریال بقیه از محل تملک دارایی است .

وی ادامه داد: بر اساس مقررات تا پایان سال بودجه‌های تخصیص یافته در راستای اجرای طرح‌های عمران شهری و روستایی، آموزشی، فرهنگی، شهرداری  و راهداری هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با بیان اینکه برای جذب بودجه های مورد نیاز منطقه پیگیری لازم  توسط دستگاه‌های دولتی به عمل می‌آید بر اهمیت همکاری بخش‌خصوصی در اجرای طرح‌ها اشاره کرد.

زارع زاده مهریزی، ظرفیت خیران را فرصت مغتنمی ذکر کرد که تاکنون برای جلب مشارکت آنها اقدام‌های خوبی برداشته شد و باید همچنان با همکاری مردم برای امور عمرانی و فرهنگی بهره گرفت.

فرماندار مهریز مشارکت بخش‌خصوصی را در ایجاد طرح‌های تولیدی و صنعتی برای تولید و اشتغال جوانان  یک ضرورت در شرایط حال دانست و همکاری سرمایه‌گذاران را خواستار شد.

زارع زاده مهریزی از اینکه بخش‌خصوصی به خاطر موقعیت مناسب این شهرستان را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند قدردانی کرد و آمادگی بیشتری  را برای همکاری با آنها در شهر و روستاها اعلام کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.         

برچسب‌ها مهریز سازمان برنامه و بودجه یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز سازمان برنامه و بودجه یزد مهریز سازمان برنامه و بودجه یزد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر قهرمان ایران و مسعود نصیریان سرمربی وی که موفق به کسب مقام قهرمانی شد به گرمی استقبال کردند.


سید ابوالفضل حسینی کشتی گیر مهریزی حریفان نامدار خود را از تهران و مازندران شکست داد و به مسابقات آسیایی راه یافت.


سید ابوالفضل حسینی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.


وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.
مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران