Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس امور جایگاه‌های سی.ان.جی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: جایگاه‌های سی.‌ان.جی سالیانه بازرسی شده و نواقص آن‌ها برطرف می‌شود، بنابراین حوادث در این جایگاه‌‎ها بسیار کم است، اگر حادثه‌ای هم رخ دهد، بیشتر در زمینه خودروها بوده که ممکن است مخازنشان دستکاری و یا به صورت غیر استاندارد نصب شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ابتدای سال حادثه خاصی در جایگاه‌های سی.ان.جی استان نداشتیم.

محمدحسین مدبر در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آزمون دوره‌ای صحت عملکرد نازل‌های جایگاه سی.ان.جی اظهار کرد: این آزمون سال‌هاست که توسط شرکت نفت انجام می‌شود. ما باید از کالیبره بودن این نازل‌ها اطمینان داشته باشیم، بنابراین هر سال این کار را به صورت دوره‌ای توسط شرکت‌های مورد تایید خود انجام می‌دهیم. اخیرا اداره استاندارد نیز وارد این قضیه شده و برای بازرسی از جایگاه‌های ما برنامه‌ریزی کرده که ما نیز با انجام این کار موافقت کردیم.

وی بیان کرد: بازرسی از هر جایگاهی تاریخ خودش را دارد و یک سال بعد از بازرسی این کار مجدد انجام می‌شود. این کار مداوم در حال انجام بوده اما هر کس به فراخور زمان خود، سالی یک بار کالیبراسیون را انجام می‌دهد. هر جایگاهی مشکلات خود را دارد. برای برخی جایگاه‌ها نواقضی به وجود می‌آید که رفع می‌شود و دوباره به مدار می‌آید.

مدبر خاطرنشان کرد: در حال حاضر اداره استاندارد نیز به عنوان متولی امر نظارت بر سنجش وسایل وارد این کار شده است. شرکت‌های مورد تایید استاندارد سالی یک بار جایگاه‌های ما را بازرسی می‌کنند و این جایگاه‌ها بعد از رفع نواقص، تاییدیه می‌گیرند، بنابراین جایگاه‌های ما سالی یک بار برای ادامه فعالیت تاییدیه استاندارد را دریافت می‌کنند. اگر نقص بحرانی باشد، به صورت موقت تعطیل می‌شود تا آن نقص رفع شده و مجدد وارد شود.

رئیس امور جایگاه‌های سی.ان.جی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: در جایگاه‌های سی.‌ان.جی حوادثی اتفاق می‌افتد اما به این دلیل که سالیانه بازرسی شده و نواقص آن‌ها برطرف می‌شود، حوادث در این جایگاه‌‎ها بسیار کم است، اگر حادثه‌ای هم رخ دهد، بیشتر در زمینه خودروها بوده که ممکن است مخازنشان دچار مشکل بوده، دستکاری و یا به صورت غیر استاندارد نصب شده باشد، بنابراین مشکل بیشتر از سمت خودروها است که باید درمعاینه فنی کنترل شوند. از ابتدای سال حادثه خاصی در جایگاه‌های سی.ان.جی استان نداشتیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی جایگاه سی ان جی حوادث جایگاه های سی ان جی جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر

به گزارش خبرنگار مهر، امیرالدین روح‌نواز، مدیر عامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران در نشست خبری اظهار داشت: این شرکت تولید کننده اقلام استراتژیک هلال احمر مانند چادر امدادی، پتو و کوله پشتی، لباس امدادی.. برای مواقع بحران و حوادث است.

وی افزود: به همت کارگران و کارهای توسعه‌ای نه تنها نیاز داخلی در زمان بحران را تأمین کرده بلکه در صادرات هم سهیم بوده ایم و از محصولات ما در سیل پاکستان، زلزله ترکیه استفاده و محصولات به چین هم ارسال شده است.

روح نواز گفت: با افزایش ظرفیت بالا، چادرهای امدادی تولید و از زنان سرپرست خانوار، زندانیان و معتادان بهبود یافته در راه بهره مند شده‌ایم.

خبر در حال تکمیل است.

کد خبر 6091898

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • بازرسی از کارگاه های پرخطر تشدید می‌شود
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات