Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: ۱۸۷ هزار بسته کمک‌معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد. - اخبار استانها -

امید محترمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از اراک، با اشاره به رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه در استان اظهار داشت: در مرحله نخست 136 هزار بسته و مرحله دوم تاکنون 51 هزار بسته و در مجموع حدود 187 هزار بسته معیشتی با مشارکت اقشار مختلف مردم بین نیازمندان و جامعه هدف در سطح استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله دوم تاکنون در 8گام کمک‌های مؤمنانه در سطح استان توزیع شده و باتوجه به شیوع بیماری کرونا در استان، مشکلات اقتصادی موجود و شروع سال تحصیلی که بسیاری از خانواده‌ها روزهای سختی را سپری می‌کنند حدود 5 هزار لوازم‌التحریر و 250 جهیزیه و ده‌ها هزار بسته گوشت، کارت هدیه و سایر موارد نیز توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی ادامه داد: 21 هزار جهادگر و 800 گروه جهادی در سطح استان داریم که در زمینه‌های مختلف از جمله پروژه‌های محرومیت‌زدایی، اردوهای جهادی و سایر موارد با حضور در روستاها و مناطق محروم استان خدمت می‌کنند و با توجه به شیوع موج جدید بیماری کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس گروه‌های جهادی با تمام توان به صورت شبانه‌روزی خدمت می‌کنند.

بسیج سازندگی گل کاشت/ احیاء یک قنات پس از 9 سال در نیشابور 938 پروژه کوچک زودبازده بسیج سازندگی در خراسان جنوبی اجرا می‌شود کمیته امداد و بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی طرح‌های اشتغال‌زا اجرا می‌کنند

محترمی بیان کرد: از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا در استان گروه‌های جهادی با تمام توان در صحنه حضور پیدا کردند و با خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی برای نابودی این ویروس دریغ نمی‌کنند به همین سبب امیدواریم با همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی این ویروس را شکست دهیم.

وی با اشاره به همکاری مردم برای کمک به نیازمندان در این روزهای سخت شیوع بیماری کرونا گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه رزمایش بزرگ کمک مؤمنانه و کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از شیوع این بیماری همه به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و موج عظیمی از کمک‌های مؤمنانه در چند مرحله بین نیازمندان و مناطق محروم استان توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات بسیج سازندگی ساماندهی گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم و اجرای پروژه‌های مختلف بسیج سازندگی است که از روزهای نخست شیوع بیماری کرونا این کار انجام شد و گروه‌های جهادی اقدامات مختلفی از جمله ضدعفونی و گندزدایی محیط، تولید ماسک و دستکش با راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، توزیع الکل و مواد ضدعفونی کننده در مناطق محروم و سایر موارد انجام دادند.

انتهای پیام/713/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیوع بیماری کرونا گروه های جهادی بین نیازمندان بسیج سازندگی استان مرکزی هزار بسته توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ.» 
ترجمه: آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‌دهد؛ و خدا مَثَلها را براى مردم مى‌زند، شاید که آنان پند گیرند.

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشّان بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمّد باقری

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی