Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم لس‌آنجلس لیکرز در بازی چهارم فینال لیگ NBA مقابل میامی هیت به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم لس‌آنجلس لیکرز در بازی چهارم فینال لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا که در اورلاندو در حال برگزاری است به مصاف میامی هیت رفت و با نتیجه 102 بر 96 پیروز شد.

لیکرز در کوارترهای اول، سوم، چهارم با نتایج 27 بر 22، 26 بر 23 و 27 بر 26 برنده شد و کوارتر دوم را 22 بر 25 واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبران جیمز در این دیدار 28 امتیاز، 12 ریباند و 8 پاس گل داشت و آنتونی دیویس هم 22 امتیاز، 4 دفاع و 9 ریباند دیگر برای لیکرز ثبت کرد. جیمی باتلر نیز 22 امتیاز، 10 ریباند و 9 پاس گل برای هیت داشت تا در پایان بازی، لیکرز 3 بر یک از میامی پیش بیفتد.

جیمز پس از این بازی، تعداد پرتاب‌های آزاد موفق خود به 178 رساند و از رکورد 277 پرتاب الجین بیلور گذشت تا در لیست تعداد پرتاب‌های آزاد موفق فینال لیگ پس از جری وست، بیل راسل و مجیک جانسون در جایگاه چهارم قرار بگیرد.

تایلر هرو، بازیکن تیم میامی هیت در پایان این دیدار، یک رکورد تاریخی از خود در NBA به جا گذاشت. او به عنوان یک بازیکن تازه‌کار در یک فصل از مرحله پلی‌آف، موفق به انجام 44 پرتاب 3 امتیازی موفق شد.

پیروزی لیکرز در بازی دوم فینال NBA/ تمجید جیمز از دیویس

بازی پنجم دو تیم، ساعت 21 روز جمعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبران جیمز بسکتبال لبران جیمز بسکتبال لیکرز در بازی فینال لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان

به گزارش صدای ایران از ایرنا، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم فوتبال الاتحاد و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند.

الهلالی‌ها با حذف الحازم و التعاون به این مرحله رسیدند و التحاد نیز با کنار زدن الفحیا و الفیصلی جواز حضور در این مرحله را کسب کرد.

الهلال که از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کرد در نهایت دقیقه ٢۵ بازی توسط میشل موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف سنتی خود کند. در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری شاگردان ژرژ ژسوس پایان یافت.

سرانجام بعد از حملات فراوان الاتحاد برای جبران گل خورده عیدالرزاق حمدالله موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۶٧ وارد دروازه الهلال کند.

١۴ دقیقه بعد از این گل سعود عبدالحمید روی پاس مالکوم موفق شد گل دوم الهلال را وارد دروازه التحاد کند.

اگر چه با اخراج ساویچ الهلال ده نفره ادامه بازی را دنبال کرد، اما در پایان این شاگردان ژسوس بودند که با برتری ٢ بر یک راهی فینال شدند و در این دیدار باید به مصاف برنده دیدار الخلیج و النصر بروند.

دیگر خبرها

  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • لیگ NBA| لیکرز حذف شد/ شکست میامی در حضور مسی