Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:56:11 GMT

سرمربی تیم فوتبال علم و ادب تبریز انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۵۵۵۵

سرمربی تیم فوتبال علم و ادب تبریز انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیشب با برگزاری مراسم معارفه مهرداد خادمی به عنوان سرمربی تیم دسته دومی علم و ادب تبریز انتخاب شد.

در این مراسم امیر قشونی نیز به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی شد.

گفتنی است خادمی برای مدتی دستیار نادر دست نشان در تیم ماشین‌سازی بوده و در دهه ۸۰ دو فصل سابقه بازی در تیم تراکتور را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی همچنین یک فصل هم در تیم فوتبال پتروشیمی تبریز حضور داشته و سابقه صعود به لیگ یک را با این تیم در کارنامه دارد.

وی فصل گذشته هدایت تیم خیبر خرم‌آباد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را برعهده داشت.

کد خبر 5042339

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه علم و ادب تبریز تبریز ویروس کرونا شیراز چهل سالگی دفاع مقدس اربعین 99 آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود

محمدعلی باقری در گفت وگو با خبرنگار مهر بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و سیره امامان و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مناطق مختلف مازندران روز شنبه سیاه پوش می‌شود و در سراسر این استان ولایت مدار، هیأت‌ها، مبلغین، روحانیت و مداحان به همراه اقشار مختلف مردم، مراسم دسته روی و سینه زنی برگزار می‌کنند.

باقری با اشاره به درپیش بودن دهه کرامت و تشریح برنامه‌های دهه کرامت از ایام میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه تا میلاد سراسر نور و رحمت
علی بن موسی الرضا (ع) افزود: امسال در دهه کرامت هیأت‌ها در شهرستان‌های استان با برپایی برنامه‌های متنوع، از جمله موکب شادی و نشاط،
برنامه‌های خواهر و برادری، مسابقات فرهنگی وهنری، تشویق حجاب و عفاف، ایستگاه‌های قرآنی وفرهنگی و.... شور و نشاط اجتماعی و امید آفرینی را با استفاده از سنت و سیره اهل البیت (ع) در جامعه و آحاد مردم نشر خواهند داد و ایجاد می‌کنند.

کد خبر 6094809

دیگر خبرها

  • سابقه نامزدهای انتخابی را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳