Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@00:41:00 GMT

چرا همسر ترامپ به عیادتش نرفت؟!

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۵۶۵۷

چرا همسر ترامپ به عیادتش نرفت؟!

 

به گزارش جماران به نقل از شبکه خبری ان‌ بی‌ سی، گزارش‌ ها حاکی از آن است که «ملانیا ترامپ» از ملاقات با همسرش در بیمارستان خودداری کرد، زیرا مایل نبود بادیگاردهایش در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار بگیرند. 

یک منبع ناشناس کاخ سفید گفت که بانوی اول آمریکا در طول دو روز آخر هفته به دلیل نگرانی از سرایت ویروس در انزوا باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام به ان‌ بی‌ سی گفت: «او مبتلا به کووید19  است. این بیماری مامورانی را که خودروی حامل او را به بیمارستان رانده و کارمندان بیمارستان را که او را به اتاق ترامپ هدایت می‌کرده ‌اند در معرض سرایت ویروس قرار می ‌داد.»  

ملانیا ترامپ در توییتی که روز دوشنبه به اشتراک گذاشت، مراتب حمایتش را از کادر پزشکی و پرستاران ابراز کرده و در ارتباط با وضع مزاجی اش گفت همچنان در خانه استراحت خواهد کرد.  

وی نوشت: «خانواده من از بابت دعاها و حمایت ‌های شما سپاسگزار است. حالم خوب است و به استراحت در خانه ادامه می ‌دهم. از کادر پزشکی و پرستاران در همه جا سپاسگزارم و برای بیماران و کسانی که افراد خانواده ‌شان آماج ویروس شده‌ اند دعا می‌ کنم.» 

این اقدام ملانیا در حالیست که همسرش دونالد ترامپ به دلیل آن که روز یکشنبه در اتومبیل در اطراف بیمارستان از مقابل هوادارانش عبور کرد، مورد انتقاد قرار گرفت زیرا متعاقب آن یک پزشک مرکز درمانی «والتر رید» این عمل او را برای به خطر انداختن سلامت ماموران امنیتی ‌اش «دیوانگی» خواند. 

دکتر «جیمز فیلیپس» که در برنامه‌ های شبکه سی ‌ان‌ ان هم شرکت می ‌کند، نوشت: «ممکن است بیماری به آنها (ماموران امنیتی) هم سرایت کند. ممکن است بمیرند، برای یک «شوی سیاسی». ترامپ دستور داد جانشان را برای این شو به خطر بیندازند.» 

دولت ترامپ روز دوشنبه اهمیت این خطر را ناچیز عنوان کرد و گفت خطر چیزی است که ماموران امنیتی آن را (به عنوان بخشی از کارشان) پذیرفته ‌اند. 

«مارک مدوز» رئیس ستاد کاخ سفید در برنامه «فاکس ‌اند فرندز» شبکه خبری فاکس نیوز گفت ماموران امنیتی ترامپ بیش از پیش از ابزار حفاظت شخصی استفاده کردند، و این که هدف سایرین تنها «بهره‌ برداری» از این موقعیت است. 

مدوز گفت: «مامور امنیتی چطور در این محل قرار گرفته است؟ منظورم این است که ما با بالگرد رئیس جمهور به این جا آمدیم، مامور امنیتی  با او بوده، در اتومبیل او بوده، با وجود این ما با استفاده از وسایل حفاظت شخصی بیشتر از ایمنی آنها (در مقابل آلودگی به ویروس) اطمینان حاصل کردیم.» 

در این میان، «کوری لواندوفسکی» مدیر سابق کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ به برنامه «تودی» ان ‌بی ‌سی گفت که رهبر عملیات سرویس امنیتی (ترامپ) و راننده او برای این ماموریت داوطلب شده بوده‌ اند. 

او گفت: «آنها کار سختی دارند اما مجبور نبوده‌ اند چنین شغلی انتخاب کنند. هردو داوطلب شدند. فکر می‌ کنم میان رئیس جمهور و دو مامور امنیتی داخل خودرو یک حائل شیشه ‌ای بود.» 

اما شبکه خبری سی ‌ان ‌ان از قول یک کاربر امنیتی ناشناس گفت: «این اتفاق هرگز نباید رخ می ‌داد. بی‌ احتیاطی محض بود. نارضایتی از نحوه رفتار با ما جایی که پای این بیماری به میان می ‌آید به پیش از این برمی ‌گردد. ما (ابزار یک ‌بار مصرف) دورانداختنی نیستیم.» 

سرویس ‌های امنیتی و کاخ سفید به تقاضا برای اظهارنظر در این مورد پاسخ نداده‌ اند. 

در این میان، ترامپ در ویدئویی که روز یکشنبه پیش از دور دور در اطراف بیمارستان منتشر کرد در اشاره به ملانیا ترامپ گفت: «با بیماری به خوبی کنار می ‌آید.  ملانیا از من خواست به مناسبت احترامی که برای کشورمان قائل است، برای عشقی که به کشورمان دارد چیزی بگویم. حال هر دوی ما خوب است. ملانیا واقعا با بیماری به خوبی روبرو شد و شما احتمالا می ‌دانید که او قدری از من جوان ‌تر است، فقط کمی.»

 

اخبار مرتبط اولین واکنش ملانیا به خبر ابتلای وی و ترامپ به کرونا مجسمه سوخته ملانیا ترامپ به نمایش گذاشته شد / عکس عکس/ واکنش عجیب «ملانیا ترامپ» به دختر دونالد ترامپ رونمایی از مجسمه مسخره ملانیا همسر ترامپ در زادگاهش+تصاویر عکس/ ملانیا ترامپ روسری به سر کرد هشتک «ملانیای جعلی» خبرساز شد+ تصاویر باز هم «هزینه های نجومی» سفر خارجی ملانیا ترامپ جنجالی شد جنجال چرت زدن پادشاه مراکش کنار ملانیا ترامپ+ عکس ملانیا همسر ترامپ بدون او به آفریقا سفر می کند! تصاویر/ کت جنجالی ملانیا ترامپ

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا کاخ سفید جماران ترامپ ملانیا ترامپ ابتلای ترامپ به کرونا سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آژانس فرانس پرس امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) از حکم دادگاه نیویورک برای جریمه ترامپ خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جریان محاکمه اش در نیویورک به دلیل اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه شده است.

قاضی دادگاه نیویورک، امروز دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌ تواند منجر به بازداشت او شود.

بر اساس دستور قاضی «خوان مرچان» دونالد ترامپ اجازه ندارد هرگونه حمله کلامی علیه شاهدان، اعضای هیأت منصفه یا کارکنان دادگاه و نزدیکان آن‌ ها انجام دهد.

«مرچان» به ازای هر مورد نقض این دستور، هزار دلار جریمه برای ترامپ در نظر گرفت و دستور داد ۷ نوشته او که «توهین‌ آمیز» بود از شبکه اجتماعی تروث‌سوشال و وب‌ سایت کارزار تبلیغاتی او حذف شود.

قاضی مذکور هنگام صدور این حکم گفت: بدین وسیله، به متهم هشدار داده شد که دادگاه تداوم نقض آگاهانه دستورات قانونی‌ اش را نمی‌ پذیرد و اگر ضروری و مناسب بداند، بازداشت تنبیهی اعمال خواهد کرد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

کد خبر 6093570

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!
  • (عکس) جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • عکس وایرال شده از جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • تصویری جدید از همسر ایرانی سرمربی مسلمان شده سپاهـان
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس