Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان، در بازدید از روند اجرای پروژه های آبرسانی شهرستان خمیر، از بهبودِ روند تامین آب روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سعید صادقی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از پروژه ها گفت: در این بازدید، روند اجرای پروژه ها با حضور کارشناسان، پیمانکاران و مشاوران بررسی و تصمیمات لازم برای تکمیل آن در زمان پیش بینی شده اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بازدید از آب شیرین کن مجتمع کشار گفت: آب 9 روستا شهرستان خمیر از این مجتمع تامین می شود که با تکمیل خط انتقال ۳۱۵ به طول ۲۸۰۰ متر وضعیت فشار آب و همچنین روزهای بهره مندی مشترکین از آب شرب افزایش خواهد یافت.

صادقی ادامه داد، احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ چاه لیمو نیز از دیگر پروژه هایی است که با پیشرفت فیزیکی 60 درصد روند تکمیل آن ادامه دارد.

به گفته وی، با تکمیل این پروژه، آب روستاهای کشار زیر، سرگپ، دوستنی، انگوران و انگوران تهلو از این محل پمپاژ خواهد شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان همچنین از برنامه بازسازی مخزن قدیمی دو هزار مترمکعبی کشار خبر داد و گفت: این مخزن در حال حاضر بلا استفاده مانده که پس از بازسازی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: وارد مدار شدن این مخزن به افزایش ذخیره آب روستای تحت پوشش کمک زیادی خواهد کرد.

صادقی همچنین از رفع مشکل افت فشار آب در روستاهای درگور، آل درویش، کسه و آرابی خبر داد و گفت: ظرف روزهای آینده آب روستای درگور از خط جدا پمپاژ می شود که اجرای این طرح باعث افزایش فشار آب مشترکین روستاهای درگور، آل درویش، آرابی و کسه خواهد شد.

وی همچنین در بازدید از پروژه های واقع در بخش رویدر گفت: 23 کیلومتر از خط انتقال آب کهورستان به رویدر انجام و ۱۳ کیلومتر دیگر در حال اجراست.

به گفته صادقی، با تکمیل این پروژه ، آب مشترکین رویدر و کهورستان از محل آب شیرین کن تامین خواهد شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان همچنین با اشاره به پروژه های اجرا شده در گوین، گفت: با همت خیرین یک مخزن با ظرفیت ۵۰۰ متر مکعب در این روستا احداث شده است و برای بهره برداری از این مخزن، آب و فاضلاب ۱۶۰۰ متر خط انتقال احداث کرده که آب مشترکین گوین از این محل تامین می شود.

وی به توسعه شبکه در شهرک نور شهر رویدر اشاره کرد و افزود: تاکنون پنج کیلومتر از شبکه توزیع در این شهرک اجرا شده که سه کیلومتر دیگر نیز در دستور کار است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان همچنین در این روز از مجتمع کیشی-کرمران بازدید کرد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان همچنین در نشستی با شهردار و بخشدار رویدر روند اجرای پروژه های این بخش را بررسی کرد.

شهردار و بخشدار رویدر ضمن درخواست اجرای شبکه توزیع در شهرک نور، از اقدامات آبفا برای رفع مشکلات آب رویدر قدردانی کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتقال آب خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات

مدیر مخابرات منطقه یزد از بهره برداری ۱۲۲پروژه مخابراتی و همراه اول در هفته ارتباطات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی مخابرات استان یزد، محمدرضا زارع اظهار کرد: در هفته ارتباطات سال جاری، ۱۲۲ طرح مخابراتی و همراه اول با اعتبار و سرمایه گذاری بالغ بر ۱,۳۸۷ میلیارد ریال در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: این طرح‌ها شامل تأسیس، توسعه و جایگزینی سوئیچ و کافونوری در ۷ مرکز، تأسیس، اجرای شبکه کابل و فیبر نوری ۵ نقطه، اجرای فیبرنوری ۵ سایت BTS است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در مورد اجرای طرح‌های قابل بهره برداری در سطح استان، افزود: ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، تأسیس و توسعه و افزایش تکنولوژی ۷۲ سایت BTS، نصب سوئیچ دیتا و توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی از طرح‌های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات است.

زارع ایجاد بستر ارائه سرویس سرینو، ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی و تعویض و تقویت سیستم پاور را از دیگر طرح‌های هفته ارتباطات بیان کرد.

به گزارش ایمنا، با افتتاح این طرح‌های مخابراتی و همراه اول، تعداد ۳۴۳ طرح از هفته ارتباطات سال گذشته تاکنون در استان یزد با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳,۹۲۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 751558

دیگر خبرها

  • فاضلاب شهر بندر عباس سر و سامان می گیرد
  • طرح‌های تامین آب پایدار در شهر چاراویماق در حال اجرا است
  • خط انتقال آب جدید شهر زاینده‌رود بهره‌برداری شد
  • تدوین الگوی توسعه زنجیره متانول هم‌زمان با اجرای مراحل تکمیلی طرح پتروشیمی دنا/ پیشروی با تکیه بر توان داخل
  • بهره‌برداری از ۱۲۲ طرح مخابراتی یزد در هفته ارتباطات
  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟