Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:29:15 GMT

مصرف بنزین در استان سمنان ۳۷ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۶۵۲۳

مصرف بنزین در استان سمنان ۳۷ درصد کاهش یافت

علی‌اکبر عرب عامری  روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ۶ ماه نخست امسال ۱۳۵میلیون و ۹۳۵ هزار و ۷۰۰ لیتر بنزین در جایگاه‌های سوخت استان سمنان عرضه شد.

وی بیان کرد: در کنار شیوع کرونا و کاهش سفرها، دوگانه‌سوز کردن خودروهای ناوگان عمومی تک سوز شامل تاکسی‌ها، ون و وانت‌بارها به صورت ۱۰۰ درصد رایگان موجب افزایش مصرف گاز طبیعی و کاهش مصرف بنزین در استان سمنان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: توزیع فرآورده‌های نفتی مانند بنزین در سراسر استان سمنان به وسیله سه انبار استقرار یافته در شهرستان‌های شاهرود، دامغان و سمنان انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه شاهرود تصریح کرد: نیمه نخست امسال مصرف گاز طبیعی(سی ان جی) در جایگاه‌های سوخت استان سمنان سه درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به سهمیه‌بندی بنزین اظهار داشت: سوخت گیری توسط اپراتور با کارت شخص ثالث به ماشین های خارجی و داخلی، قاچاق و عرضه خارج از شبکه محسوب شده و تخلف است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان سمنان گفت: تیم‌های بازرسی این شرکت با بررسی تصاویر دوربین‌ها و تراکنش‌های پر تکرار جایگاه‌های سوخت و بررسی مستندات و شواهد تخلف‌ها را کشف ‌می‌کنند.

در استان سمنان ۷۶ جایگاه عرضه بنزین و نفتگاز و ۴۳ جایگاه عرضه گاز سی ان جی وجود دارد.

برچسب‌ها سمنان بنزین طرح تخصیص سهمیه سوخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان بنزین طرح تخصیص سهمیه سوخت سمنان بنزین طرح تخصیص سهمیه سوخت اخبار کنکور استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۹.۵ درصد اراضی ملی کشور دارای سند است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بابایی بعد از ظهر چهارشنبه اهدای اسناد مالکیت به کارخانه‌های صنعتی و شرکت‌های دانش بنیان سمنان در دانشگاه سمنان، بر تاکید قوه قضائیه در زمینه صدور اسناد الکترونیکی و حد نگاری تاکید کرد و بیان کرد: صدور اسناد مالکیت از مهمترین مسائل تاکید شده در سند تحول در قوه قضائیه است.

وی با بیان اینکه تاکید ویژه ای از سوی ریاست قوه قضائیه در کشور به نسل سوم صدور اسناد مالکیت وجود دارد، افزود: در سیاست‌های برنامه هفتم توسعه تاکید شده که حدنگاری و تثبیت مالکیت در عرصه‌های زراعی و طبیعی باید ۱۰۰ درصد صورت گیرد و ما نیز این موضوع را مورد لحاظ قرار داده‌ایم.

رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور با اشاره به توفیق کسب شده در زمینه حدنگاری و با بیان اینکه ۹۹.۵ درصد اراضی ملی کشور دارای سند است، گفت: صدور سند دعاوی مرتبط با دستگاه قضائی و اختلافات را کاهش داده است.

بابایی با بیان اینکه سمنان یکی از استان‌های پیشرو در زمینه صدور اسناد مالکیت چه در زمینه اراضی ملی و چه خصوصی و کارخانه‌های صنعتی و اراضی کشاورزی و … است، افزود: ۷۰ درصد اراضی کشاورزی سمنان سند تک برگی دارند.

وی با اشاره به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و همچنین تولید دانش بنیان در کشور از سوی دولت و قوه قضائیه بیان کرد: طرحی پیشنهاد و مصوب شد که در آن اعیان ساختمان‌های احداثی در پارک‌های علم و فناوری دارای سند می‌شد خوشبختانه این طرح اجرایی و امروز در سمنان شاهد اهدای اسناد به این شرکت‌ها هستیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: این طرح اقدامی ارزشمند در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است و آنها را هم به ادامه کار دلگرم می‌سازد.

کد خبر 6100861

دیگر خبرها

  • ۹۹.۵ درصد اراضی ملی کشور دارای سند است
  • ۶۱ درصد از نفتگاز توزیعی کردستان در بخش حمل‌ونقل مصرف می‌شود
  • رشد ۲۰ درصدی گروه نفت و گاز در سال گذشته
  • اوجی: معطل خارجی‌ها و برجام نبودیم؛ از توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده کردیم
  • اوجی: افزایش ۴۶ درصدی استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق
  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!