Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدحسن اصغری مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: در مناطقی که قرار است از امروز تجمع روز اربعین برگزار شود، ۲۸ موکب برای توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده برپا می‌شود.
او با اشاره به اجرای سه پویش مهربانی، کمک مومنانه و عاشقانه با همکاری موکب‌های مازندران، افزود: پویش مهربانی ویژه کمک به دانش آموزان نیازمند و پویش کمک مومنانه ویژه تهیه بسته‌های معیشتی و توزیع میان نیازمندان با همکاری موکب‌های استان در ایام اربعین اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری گفت: با توجه به برگزار نشدن راهپیمایی اربعین حسینی، مقرر شد در قالب پویش عاشقانه ویژه ساخت صحن متبرک حضرت زینب (س) در جوار بارگاه ملکوتی حضرت سیدالشهدا، کمک‌های مردمی جمع آوری شود.
مسئول ستاد بازسازی عتبات و عالیات مازندران افزود: بیش از ۵ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان برای مقابله با کرونا، تهیه مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک، لوازم بیمارستانی و کمک مومنانه و ۲ میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیات با همکاری موکب‌ها و هیئت‌های مذهبی استان تاکنون جمع آوری شده است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عتبات عالیات اربعین حسینی موکب اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۶۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش پخت و برگرداندن «مقلوبه» در دانشگاه هاروارد

دانشجویان هاروارد همراه با دیگر دانشجویان آمریکایی در اعتراض به اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تجمعاتی برگزار کرده و همچون دیگر دانشجویان خواهان قطع سرمایه‌گذاری‌های دانشگاهی با رژیم صهیونیستی به دلیل این جنایات شده‌اند.

دانشجویان در اقدامی نمادین برای نشان دادن همبستگی با مردمی که در فلسطین «گرسنه» هستند، اقدام به پخت «مقلوبه»، یک غذای سنتی فلسطینی که از گوشت خورشتی، برنج و سبزیجات سرخ شده تهیه می‌شود، کردند. این غذا که برای سرو باید از ظرف برگردانده شود به عنوان نمادی برای سرنگونی رژیم صهیونیستی معروف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران
  • پویش پخت و برگرداندن «مقلوبه» در دانشگاه هاروارد
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • گرامیداشت مقام معلمان در پویش #معلم_من
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال