Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزش مجازی کتابداری ویژه کتابداران کتابخانه های فعال مساجد استان خبر داد.

«محمد هادی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: دوره آموزش مجازی کتابداری ویژه کتابداران کتابخانه های فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد، از ۳۱ شهریور سال جاری آغاز شده و تا ۳۰ بهمن سال جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی ادامه داد: فهرست نویسی و سازماندهی مواد، اصول و مبانی کتابداری و اطلاع رسانی، خدمات عمومی در کتابخانه ها و اداره کتابخانه ها از جمله سرفصل های دوره آموزش مجازی کتابداری در کتابخانه های مساجد است.

وی، نرم افزارهای کتابخانه ای، حفاظت و نگهداری مواد، مجموعه سازی و مرجع و آرشیو را از دیگر سرفصل های دوره آموزش مجازی کتابداری در کتابخانه های مساجد عنوان کرد و گفت: پس از پایان دوره آموزش مجازی کتابداری و کسب امتیاز لازم، گواهی حضور در دوره آموزشی نیز صادر می شود.

 هادی نیا با بیان این‌که دوره آموزش مجازي كتابداري ويژه مسئولين و كتابداران كتابخانه هاي مساجد در سامانه بچه هاي مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir اجرایی می شود، گفت: اين آزمون در بستر رويداد فهما و در قالب «طرح ملي ايران قوي» بوده و داراي 200 امتياز برای هر کانون است.

وی با بیان این‌که آزمون دوره ويژه مسئولان و كتابداران كتابخانه هاي مساجد است، گفت: ثبت حداكثر 3 نفر به عنوان كتابدار توسط مدير مسئول در بخش اركان كانون كه به همراه مسئول كتابخانه جمعا 4 نفر خواهد بود، از جمله شرایط شرکت است که برای ثبت هر فرد 50 امتیاز فهما در نظر گرفته شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی ادامه داد: دوره آموزشي در قالب 10 سرفصل به صورت مجازی تا تاريخ 30 دی ماه سال جاری برگزار می شود و افرادي كه در تمام فصول نمره قبولي (7 و بالاتر) را كسب كرده باشند علاوه بر ارائه گواهي حضور در دوره امتياز لازم را در فهما برای کانون خود كسب مي كند.

هادی نیا با بیان این‌که آذربایجان شرقی یکی از استان های شاخص در فعالیت های کتابخانه ای در مساجد شناخته می شود، خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 250 کتابخانه و قرائتخانه و همچنین بیش از 410 کتابخانه باز در مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی فعال است.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ‌کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار وحید مجید؛ رئیس پلیس فتا اظهار کرد: همزمان با آغاز سال 1403 و در راستای پاک‌سازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجراست.

وی ادامه داد: در این راستا 34 کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص  رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاک‌سازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند.

کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون

سردار مجید بیان کرد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت‌گرفته در فضای مجازی بیش از 90 درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ‌گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و... را به درخواست‌کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تأکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی، از کاربران خواست ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاک‌سازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی