Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاهکلی گفت: امنیت امروز کشور مدیون ایثار و شجاعت مرزداران است و توجه ویژه به معیشت و رفاه مرزداران و افزایش حقوق آنها نوعی قدردانی از رزمندگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «لطف الله سیاهکلی» در خصوص بازدید از مناطق مرزی شمال غرب کشور بیان کرد: در هفته جاری بازدیدی را به همراه نمایندگان استان، فرمانده سپاه و استاندار قزوین از مرزهای شمال غرب کشور و از محل استقرار مرزداران و رزمندگان تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر داشتیم و هرچه بیشتر با ایثار و فداکاری سربازان شجاع وطن آشنا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: فرزندان غیور بسیجی و سپاهی ما در مرزهای کشور با کمترین امکانات و با ایمانی سرشار، واژه ایثار و فداکاری را در عمل نشان داده و ثابت کرده اند در صیانت از مرزهای کشور سر از پا نشناخته و مخلصانه در دفاع از میهن مردانه ایستاده اند.

 

وی تصریح کرد: با درایت سپاه خوشبختانه در ارتفاعات مرزی و دورترین نقطه مرزی، امکانات دفاعی بسیار خوبی مهیا شده تا سربازان شجاع کشور در دفاع از مرزها دغدغه ای نداشته باشند و با ایمان و اتکای به خداوند متعال از حدود و ثغور کشور دفاع کنند اما همچنان کمبودهایی هم وجود دارد که باید برطرف شود.

 

سیاهکلی گفت: در ارتفاعات معروف به کوترال و جاسوسان در مرز غرب کشور می توان مواضع گروهک های ضد انقلاب را در خاک عراق با چشم غیر مسلح رصد کرد و تحرکات نظامی آنها را مشاهده کرد اما در این شرایط سخت و ارتفاعاتی که گاهی به دلیل بارش برف ماه ها قابل دسترسی نیست، فرزندان غیور کشور شجاعانه از مرزها صیانت  می کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین در جمع مرزداران شاهد برپایی مراسم معنوی دعا و نیایش خالصانه ای بودیم که روحیه بخش مرزداران بود و این روحیه معنوی که در فرزندان خود در مرزها دیدیم برای ما روحیه بخش و افتخار آفرین بود که باید قدردان آن باشیم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: ای کاش شرایطی مهیا بود که همه می توانستند از مرزها دیدن کرده و از نزدیک در جریان ایثارگری و شجاعت فرزندان خود قرار گیرند و متوجه شوند که شجاع ترین انسان های کشور در مناطقی خدمت می کنند که گاهی برای تعویض شیفت نگهبانی خود باید هشت ساعت در برف و بوران در کوه ها پیاده روی کنند تا به محل خدمت خود برسند و گاهی تا ماه ها نمی توانند از مقر خدمت خارج شوند و این سختی کار تنها با ایمان به خدا ممکن شده است.

 

وی یادآور شد: امنیت امروز کشور مدیون ایثار و شجاعت مرزداران است و توجه ویژه به معیشت و رفاه مرزداران و افزایش حقوق آنها نوعی قدردانی از رزمندگان است که این مهم را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی مرزداران امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم معارفه خود اظهار کرد: شخصی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضائی هرگز دست رد به او نمی‌ زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضائی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلاً با ما مشورت نگرفتی و اقدامی انجام داده‌ای به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آن‌ها به زودی مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: باید با همدلی همه نیروها برای حل مشکلات اقدام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا ادامه داد: موضوع اخیری که در استان رخ داده، نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هر حال اتفاقی است که رخ داده و یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت‌المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

کد خبر 748876

دیگر خبرها

  • شجاعت کودک فلسطینی بعد از خروج از زیر آوار
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • کارگر ستون اقتصاد و امنیت در جامعه است
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است