Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا نوفرستی روز چهارشنیه در بازدید از بخش‌های مختلف بهشت زهرا (س) افزود: اینکه در حکومت جمهوری اسلامی و شیعه سازمان بهشت زهرا (س) در این بحران بی سابقه به یاری و کمک سایر ادیان الهی می شتابد و درگذشتگان بر اثر بیماری کرونا را با درخواست خودشان رتق و فتق می کند از افتخارات و سربلندی نظام اسلامی و ما شیعیان است و دنیا باید این را بداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان ری و تمهیدات دادستانی برای این امر خاطرنشان کرد: رصد حقوق عامه از وظایف دادستانی است و ما  به طور مستمر با نامه نگاری به ادارات بهداشت شهرستان تمامی دستورالعمل های صادره از ستاد ملی کرونا را رصد می کنیم و بر اجرای آن نظارت دقیق داریم که سازمان بهشت زهرا(س) از جمله دستگاههایی است که به بهترین شکل ممکن دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را اجرا می کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: من پس از بازدید از بهشت زهرا(س) و دریافت گزارش عملکرد این سازمان در بحران کرونا پیشنهاد دادم تا این موارد رسانه ای شود و مردم در جریان حماسه ای که توسط این پرسنل شریف و زحمتکش انجام شده است، قرار گیرند.

به گفته  نوفرستی، با بازدیدی که از قسمت های مختلف مجتمع عروجیان انجام شد و همچنین بنا به گزارش مدیران ارشد ستاد کرونای استان تهران رعایت دستروالعمل ها و پروتکل های  بهداشتی در بهشت زهرا(س) در بالاترین سطح قرار دارد و تعداد دفعات غربالگری و اهمیت دادن به شرایط کاری پرسنل از دیگر افتخارات این سازمان است که مدیریت عالمانه و با برنامه سازمان بهشت زهرا(س) آن را محقق کرده است.

کار پرسنل بهشت زهرا (س) در بحران کرونا جهاد عظیم است

رییس دادگستری شهرستان ری نیز در این بازدید ضمن قدردانی از عملکرد مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا گفت: به راستی کار در بهشت زهرا (س) به ویژه در شرایط بحران کاری سخت و طاقت فرسا است و زحمات پرسنل این سازمان و در راس آن مدیرعامل در بحران کرونا به نوعی جهاد عظیم است.

رسول جلالی افزود: از نکات قابل توجه در بهشت زهرا (س) این است که با توجه به حجم زیاد مراجعه کننده و ارباب رجوع در طول روز پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می شود و خدمات مناسب در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به شهروندان ارائه می گردد.
وی در مورد فعالیت بهشت زهرا (س) در بحران کرونا تصریح کرد: اقدامات بهشت زهرا (س) از اولین روزهای این بحران آغاز شده و همچنان با تلاش و زحمات عزیزانی که با جان و دل به شهروندانی که به دلیل کرونا حتی خانواده خودشان از متوفیان دوری می کنند، به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی انجام می دهند.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی نیز در این جلسه (ره) گزارش جامعی در خصوص اقدات صورت گرفته و برنامه های مدیریتی سازمان بهشت زهرا (س) به ویژه در بحران کرونا ارائه کرد.
سعید خال افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و صیانت از جان شهروندان و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) از برنامه های اصلی و راهبردی ما در بحران کرونا بوده و کارکنان این سازمان از ابتدای این بحران درکنار شهروندان و مراجعه کنندگان داغدار بوده وبدون وقفه و با ایثارگری به خدمات رسانی می پردازند و این بحران همچنان ادامه دارد.
گفتنی است دکتر رسول جلالی رئیس دادگستری شهرستان ری، غلامرضا نوفرستی دادستان شهرستان ری به همراه سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) از بخش های مختلف مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا(س)، سالن های تطهیر، اورژانس عروجیان و سالن های انتظار و اقامه نماز میت بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در بحران کرونا قرار گرفتند و با حضور در جمع تطهیرکنندگان از آنان تقدیر کردند.

بهشت زهرا (س) نیز بزرگترین آرامستان ایران است که در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز و این آرامستان ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می کند.

برچسب‌ها شهرستان ری بهشت زهرا(س) ویروس کرونا دادستانی کل کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری بهشت زهرا س ویروس کرونا دادستانی کل کشور شهرستان ری بهشت زهرا س ویروس کرونا دادستانی کل کشور اخبار کنکور پروتکل های بهداشتی سازمان بهشت زهرا س بحران کرونا شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به سامانه بارشی قوی که طی روز‌های آینده جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت : با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای این سامانه و مخاطرات احتمالی ناشی از آن، لازم است همه دستگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: به تمامی دستگاه‌ها خصوصا دستگاه‌های امدادی و خدمت‌رسان از جمله شهرداری‌ها، آتش نشانی، هلال احمر، راهداری و... اعلام شده آماده باشند و اقدامات لازم برای پیشگیری از مخاطرات احتمالی را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از احتمال وزش باد و تگرگ ناشی از فعالیت این سامانه نیز یاد کرد و گفت: لازم است دستگاه‌های خدمت رسان از جمله در حوزه برق آمادگی کافی را داشته باشند. با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر، لازم است شهرداری‌ها نیز نسبت به پاکسازی کانال‌ها و جوی‌های آب اقدام کنند.

یگانه از احتمال خسارت به مزارع کشاورزی و باغات نیز خبر داد و از کشاورزان خواست اقدامات لازم را برای جلوگیری از خسارات در مزارع و باغات خود انجام دهند.

وی به مردم توصیه کرد از سفر‌های غیرضروری در این چند روز خودداری کرده و حتما از توقف و چادر زدن کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری نمایند و گفت: به عشایر کوچ‌رو نیز توصیه می‌شود فعلا از جابجایی خودداری کرده و در مکان امن و دور از رودخانه‌ها توقف کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با بیان اینکه بارش‌های بهاری معمولا همراه با صاعقه است، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود افراد و خصوصا کشاورزان از قرار گرفتن در ارتفاعات و مناطق کوهستانی و ورزشکاران نیز از رفتن به ارتفاعات و کوهنودی در این ایام پرهیز کنند.

یگانه درباره احتمال وقوع گرد و غبار خصوصا در نوار مرزی استان طی روز‌های آینده نیز هشدار داد و گفت: لازم است افراد بیمار، کودکان و سالمندان مراقبت بیشتری داشته باشند.

بر اساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، سامانه بارشی از امروز (۱۰ اردیبهشت) تا شنبه (۱۵ اردیبهشت) جو استان را تحت تاثیر قرار داده و بارش‌های نسبتا قوی، وزش باد، کاهش دما، تگرگ و رعد و برق را به همراه دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز
  • هشدار؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • آماده باش مدیریت بحران در پی هشدار هواشناسی
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی