Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@22:30:21 GMT

اخاذی از دختران جوان با وعده بازیگر شدن

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۵۶۸۲۱

اخاذی از دختران جوان با وعده بازیگر شدن

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی مردی 34 ساله در شهرستان فسا که با ایجاد صفحه اینستاگرامی و وعده نقش‌های کلیدی در کنار بازیگران معروف از دختران جوان، 350 میلیون ریال اخاذی می‌کرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ "حشمت سلیمانی"اظهارداشت: در پی مراجعه خانمی جوان به پلیس فتا مبنی بر اینکه در اینستاگرام با صفحه آموزش و جذب بازیگری آشنا شده و پس از مدتی با وعده‌های مختلف از قبیل نقش‌های کلیدی در کنار بازیگران معروف از وی اخاذی شده است که موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: با توجه به اظهارات شاکی و بررسی‌هاى لازم مشخص شد متهم با ورود به شبکه‌های اجتماعی و سوء استفاده از احساسات دختران جوان، خود را کارگردان معرفی و با استفاده از همین موضوع، اقدام به اخاذی از آنان می‌‌‌کرده است. سرهنگ "سلیمانی" ادامه داد: با بررسی‌های فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، متهم به هویت معلوم در شهرستان فسا مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد. این مقام سایبری گفت: با بررسی‌های تکمیلی و ادله‌های دیجیتالی مشخص شد متهم به همین شگرد از 30 دختر جوان، مبلغ 350 میلیون ریال اخاذی کرده است. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: یکی از معضلات کنونی جامعه ما حفظ حریم خصوصی افراد است که به اشکال مختلف توسط سودجویان و کلاهبرداران نادیده گرفته شده و با سوءاستفاده از مصادیق مختلف، از قربانیان اخاذی و هتک حیثیت می‌شود.  وی با بیان اینکه برخی افراد تمایل دارند که مورد توجه دیگران قرار بگیرند، افزود: سودجویان و کلاهبرداران از طعمه‌های خود می‌خواهند که تن به خواسته‌های شیطانی آن‌ها داده و اگر این کار را انجام ندهند، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی طعمه‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌کنند. سرهنگ "سلیمانی" گفت: شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۵یا از طریق سایت اینترنتی www.cyberpolice.ir (بخش گزارش‌های مردمی) اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دختران جوان بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس