Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید هاشم پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در همین ارتباط به فرمانداران و شهرداران ابلاغ شده تا با همکاری عوامل انتظامی بر این موضوع کنترل داشته باشند .

وی با  تسلیت به مناسبت  فرا رسیدن اربعین حسینی  اضافه کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مدیریت مقابله با بیماری کرونا هرگونه راهپیمایی و دسته روی برای عزاداری اربعین حسینی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری محبان اهل بیت در منازل خود و عمدتا با بهره گیری از رسانه ها عزادار سالار شهیدان باشند.

دکتر آبتین حیدرزاده معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با  اشاره به تعطیلی برخی استان ها گفت: با توجه به وضعیت قرمز تهران و افزایش مبتلایان به کرونا در گیلان، مسافرت های مردم به شمال کشور چالشی جدی برای کادر بهداشت و درمان گیلان خواهد بود.

بر اساس آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فوتی های  ناشی از کرونا تا  روز ۱۴ مهرماه در کشور به ۲۷ هزار و ۱۹۲ نفر رسید و ۳۰ استان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا هستند.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان گیلان رشت استانداری گیلان گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر، اظهار داشت: دشمنان هنوز از سیلی محکمی که خورده اند ناله می‌کنند و مکر و حیله و خود را برای جبران این ضربه محکم در عملیات وعده صادق بکار می‌برند.

امام جمعه موقت دیر با بیان اینکه دشمنان دنبال ایجاد التهابات از طریق رسانه‌ها هستند، افزود: هوشیاری ملت مسلمان ما و تبیینی که ایجاد شده باعث شده هر حرکتی که دشمنان می‌کنند تأثیرات این عملیات وعده صادق روز به روز در جهان بروز پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به وتو عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا، تاکید کرد: آمریکای جنایتکار هم خائن هم مستکبر و هم ظالم و هم دروغگو و فریبکار است و فریاد ما مرگ بر آمریکاست.

سعیدی گفت: هرجا فتنه و دسیسه‌ای هست و مظلومی توسط ایادی استکبار و بواسطه دست نشاندگان آنها مورد ظلم قرار می‌گیرد، زیر سر آمریکای جنایتکار و همدستانش است و ما این را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: همه اقشار بویژه روحانیت در این جنگ رسانه‌ای و روایتگری که دشمن به راه انداخته نقش ایفا کنیم و تک تک افراد در جمع خانواده و جامعه روشنگری کنند.

امام جمعه موقت دیر با اشاره به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای عنوان کرد: ورزش زورخانه ای یکی از رشته‌های ورزشی خوب است که باید مورد حمایت قرار گیرد و مسائل و مشکلات این رشته ورزشی برطرف شود.

وی با اشاره به روز ایمنی حمل و نقل، گفت: نه تنها کالاها بلکه نیروی انسانی هم نیاز به حمل و نقل دارد که از طریق توسعه راه‌ها در سطح کشور محقق می‌شود و نقش مهمی در تسریع در طرح‌ها و برنامه‌ها و سایر مسائل است.

سعیدی با بیان اینکه ما به شدت حامی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خصوصاً ورزش و چیزهایی که انسان نیاز دارد، هستیم، افزود: اما با این وضعیت راه‌های استان بویژه شهرستان‌های جنوبی و با این وضعیت آب ما و مشکلاتی که در سطح فضای شهری و مبلمان داریم، چرا هلدینگ خلیج فارس که یکی از اصلی ترین کارهایش پذیرش مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به حوزه پیرامونی است، باید در این بحبوحه گرفتاری‌ها و کمبود اعتبارات، خریدار سهام یکی از باشگاه‌های تهرانی باشد.

وی ادامه داد: پتروشیمی‌های عظیم و زیادی در سطح استان بویژه جنوب استان هستند که شهرستان‌های جنوبی متأثر از همه پیامدهای این پتروشیمی‌ها هستند. اگرچه اشتغال ایجاد می‌کنند و نکات مثبت دارند اما در مقابل مشکلات و مسائلی که پیش می‌آید و باری که بر راه‌ها و زیرساخت‌های شهرستان‌ها ایجاد می‌کنند، اصلی ترین وظیفه اشان رسیدگی به این شهرستان‌ها و استان ما است.

سعیدی عنوان کرد: من نمی گویم خرید سهام این باشگاه کاری مثبت است یا منفی اما آیا این کارها واقعاً تأثیری به رسیدگی به حوزه مأموریت یک مجموعه دارد. آیا مجموعه هلدینگ خلیج فارس مأموریت خود در رسیدگی به مردم استان بوشهر و سایر استان‌هایی که پتروشیمی‌هایی داریم، انجام داده است؟

وی با اشاره به پیگیری اعتراض مردم درخصوص این اقدام هلدینگ خلیج فارس توسط مسئولان و نمایندگان استان در مجلس، گفت: مسئولین در این خصوص تجدید نظر و از تکرار چنین مواردی جلوگیری کنند.

امام جمعه موقت دیر بیان کرد: مسئولین استان به راه‌های نابسامان و نامطلوب استان خصوصاً راه‌هایی که به پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌ها منتهی می‌شود، رسیدگی کنند.

وی با تبریک روز شوراها، بیان کرد: اعضای شوراها به ایین نامه‌ها و رعایت قانون بیش از پیش توجه کنند.

سعیدی درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: شاکله اصلی تشکیل نظام اسلامی مقابله با مفاسد است و این وظیفه حکومت اسلامی است.

وی با تبریک روز کار و کارگر، خاطرنشان کرد: حقوق کارگران خصوصاً در صنایعی که در منطقه ما هستند به موقع پرداخت شود.

امام جمعه موقت دیر با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد آیت‌الله شهید مطهری، بیان کرد: همه قدردان معلمان باشیم.

وی با اشاره به روز جهانی مطبوعات، افزود: در گذشته مطبوعات در اختیار دشمن بوده نقش دروغین ایفا می کرده اما به برکت انقلاب اسلامی مطبوعات نه تنها در کشور بلکه خیلی از آزاده‌های جهان در خدمت اسلام مسلمین و مستضعفین قرار گرفته و امیدواریم شنونده مطبوعات راستین و راستگو باشیم.

کد خبر 6089216

دیگر خبرها

  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران