Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری :  سید حسین نژادحسینی ضمن اعلام این خبر افزود: شبکه مروجان کتاب‌خوانی کشور با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری تعدادی از سازمان‌ها و نهادهای عمومی، دولتی و خصوصی، فراخوان هفتمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی کشور را با رویکرد توجه به فضای مجازی منتشر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه در جشنواره افراد،گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و نهادهای غیردولتی دارای فعالیت‌های مؤثر و نوآورانه در زمینه ترویج کتاب‌خوانی انتخاب و معرفی می‌شوند
گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مرکزی تا تاریخ ۲۹ آبان ماه ۹۹ می‌باشد.
نژادحسینی در ادامه ضمن اشاره به اینکه هفتمین جشنواره تقدیر از مرجان کتاب‌خوانی در بخش‌های گروه‌ها و نهادهای غیردولتی، افراد، بین‌الملل و نشان استمرار برگزار می‌شود گفت: در این دوره از جشنواره با توجه به شرایط به وجود آمده و شیوع ویروس کویید ۱۹ علاوه بر بخش‌های مذکور، بخش نگاه ویژه بر اساس توجه به فضای مجازی و مروجان کتاب در حوزه‌های بهداشت و کتاب‌درمانی، آموزشگران مروج کتاب (معلم، مربی، استاد)، مادران مروج کتاب، مبادله کنندگان کتاب‌های خانگی مروج کتاب، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مروج کتاب به بخش‌های اصلی جشنواره افزوده شدند.
معاون فرهنگی، مطبوعات و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: تأثیر پایدار در گسترش کتاب‌خوانی میان مردم، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها و شیوه‌های اجرایی، استفاده مناسب از مشارکت مردم و چهره‌ها، استفاده خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیت‌های عمومی و مردمی، استفاده حدأکثری از فضای مجازی برای اجرای برنامه‌ها از شاخص‌های انتخاب در این جشنواره است.
نژادحسینی در ادامه قابلیت معرفی به سایر مناطق به‌عنوان الگو، اثربخشی فعالیت‌های کتاب‌خوانی در رفتارهای اجتماعی یا فعالیت‌های عمومی مردم، فعالیت به شکل داوطلبانه (شاخص ترجیحی) و فعالیت در قالب گروهی (شاخص ترجیحی) را از دیگر شاخص‌های انتخاب جشنواره عنوان کرد.
وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه علاقه‌مندان به شرکت در هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی می‌توانند مستندات شامل گزارش‌های مختلف، عکس، فیلم، فایل‌های صوتی، بازتاب‌های رسانه‌ای، گزارش‌های مکتوب، گواهی‌نامه، تقدیرنامه، تفاهم‌نامه و قراردادها در قالب‌های مختلف را به‌ صورت الکترونیکی به پست الکترونیک moravejan.ketab@gmail.com  ارسال نمایند گفت: شرکت‌کنندگان باید فرم‌ها و مستندات خود را تا تاریخ ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۹ به نشانی پستی تهران- خیابان مطهری- خیابان فجر – شماره ۷- ساختمان فجر- طبقه پنجم- دبیرخانه شبکه مروجان کتاب‌خوانی کشور ارسال نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۳۴۲۹۷۹ -۸۸۳۴۲۹۸۰ تماس حاصل نمایید.

46

کد خبر 1440807

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری مروجان کتاب خوانی جشنواره تقدیر مروج کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر از شهرستان‌ها استان به این جشنواره معرفی شدند گفت: از این تعداد ۴۰۰ نفر انتخاب شدند

بهشتی پور افزود: این جشنواره با موضوع پیشگیری اجتماعی و سطح سلامت روانی برگزار شد.

وی گفت: افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو بخش نقاشی و شعر کوتاه و متوسطه اول در بازی‌های کامپیوتری و روایتگری و هوش مصنوعی اثار خود را به جشنواره ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم