Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه شنبه هاي تکريم اين هفته استان همدان ميزبان خانواده شهيدان رضا و مرتضي حميدي نور شهيداني که در يک روز متولد شدند و فاصله شهادتشان کمتر از ۲ ماه بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،  طرح سه شنبه های تکریم این هفته استان همدان در منزل مادر شهیدان رضا و مرتضی حمیدی نور با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان، مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 «مجید صفدریان» در این دیدار ضمن اشاره به طرح سه شنبه های تکریم این طرح را یکی از اقدامات ارزشمند کانونهای فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد و گفت: در طرح سه شنبه های تکریم هر هفته دیدار با یک خانواده شهید برگزار  و از خانواده معظم شهدا تجلیل بعمل می آید.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان  افزود: شهیدان رضا و مرتضی حمیدی از شهدای استان هستند که هر دو برادر در 4 آبانماه سال 1345 متولد شدند و در سال 65 به شهادت رسیدند و فاصله شهادت این دو شهید والامقام کمتر از 2 ماه بود.

 

«حمید رضا ناهیدی فرد» در این دیدار هدف از اجرای طرح ملی «سه شنبه های تکریم»  را ارج نهادن به مقام خانواده شهدا و آشنایی فعالان کانون های مساجد با سیره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: این طرح متقارن با چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس در سراسر کشور به صورت هفتگی در شهرها و حتی مناطق روستایی با حضور در منازل خانواده معظم شهدا انجام می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: خانواده های معظم شهدا ذخایر فرهنگی و اجتماعی و  مبلغ فرهنگ ایثار، صبر و ایستادگی در کشور هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همدان، عزت، اقتدار، استقلال و آزادی ملت ایران  را مرهون خون پاک شهدا  دانست و اظهار داشت:  تکریم خانواده‌های شهدا کمترین کاری است که بر عهده همه اقشار جامعه است و به یقین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون عمل به آرمان شهدا ممکن نخواهد بود.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم استان همدان فرهنگی هنری مساجد سه شنبه های تکریم استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین رونمایی از طرح آموزشی و تربیتی «هزار مشعل» عصر چهارشنبه با حضور معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

«هزار مشعل» به واسطه فعالیت قریب به ۱۰۰۰ کانون در استان گیلان طراحی شده و در قالب این طرح هر کانون به مانند یک مشعل در فعالیت‌های فرهنگی محسوب شده است.

هزار مشعل طرحی تربیتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و آموزشی است که با محوریت جهاد تبیین در فعالیت‌های مسجدی به منظور احیای کارکردهای مساجد در هشت رشته طراحی شده است.

کد خبر 6094649

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • تکریم پیشکسوت فرهنگی استان قزوین در آستانه روز معلم
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود