Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهرام نصراللهی زاده صبح امروز در دیدار مسوول کمیته امداد کشور با استاندار و جمعی از مسوولان استانی اظهار کرد: از 240 واحد پنل خورشیدی که در استان کردستان برای توانمند کردن افراد تحت پوشش کمیته امداد(ره) احداث می‌شود منابع 120  واحد آن از سوی استان کردستان تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به ازای هرواحد 20 میلیون تومان کمک بلاعوض دولتی تامین اعتبار خواهد شد، افزود: برای 120 واحد پنل خورشیدی دو میلیارد و 400 میلیارد تومان تامین اعتبار خواهد شد.

وی عنوان کرد: از صندوق امداد ولایت کمیته امداد تسهیلات ارزان قیمت در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان‌ اضافه کرد: اعتبار 120 واحد دیگر از سوی کمیته امداد کشور تامین خواهد شد و براساس تفاهمنامه‌ همکاری پیش بینی شده که در سالهای بعد نیز این طرح ادامه یابد تا درآمد ثابتی برای اعضای تحت پوشش کمیته امداد(ره) ایجاد شود.

نصراللهی‌زاده اعلام کرد: پنل‌های خورشیدی به طور متوسط یک میلیون تومان در ماه درآمد ثابت برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد خواهد شد و قدم خوبی برای توانمند کردن خانوارهای تحت پوشش خواهد بود.

وی اضافه کرد: وزارت نیرو به موجب قانون، خرید تضمینی برق را از این پنل‌ها انجام خواهند داد تا به توانمندپذیری اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه بینجامد.

وی بیان کرد: کار اجرایی و عملیات اجرایی راه‌اندازی 240 پنل خورشیدی در استان به همت بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس در استان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کمیته امداد پنل خورشیدی خواهد شد تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود

فرزاد اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر از تامین ۶۳۰ پنل تولید برق خورشیدی برای عشایر این استان در سال‌جاری خبر داد.

وی افزود از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ حدود یک هزار و ۵۵۰ پنل خورشیدی برای تامین روشنایی چادرهای عشایر ایلام با همکاری شرکت برق استان توزیع شده است.

اسماعیلی عنوان کرد: براساس نیازسنجی انجام‌شده سه هزار پنل خورشیدی رای تامین روشنایی عشایر در ایلام نیاز است.

کد خبر 6094038

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود