Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی زمان‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تأکید کرد: این میزان خسارت به‌دنبال زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در روز سه‌شنبه هشتم مهرماه سال‌جاری در آلونی مرکز شهرستان خانمیرزا وارد شده است.

وی افزود: این خسارت‌ها شامل ترک‌خوردگی دیوار خانه‌های مسکونی، مدرسه‌ها و ساختمان دستگاه‌های اجرایی و همچنین زیرساخت‌های شهرستان‌های بروجن، لردگان و خانمیرزا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمان‌پور تصریح کرد: این میزان خسارت از سوی کارشناسان ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری برآورد و اعلام شد.

به گزارش ایرنا ،شهرستان خانمیرزا در ۱۶۰ کیلومتری و بخش گندمان از توابع شهرستان بروجن در ۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری خسارت مالی زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری خسارت مالی زلزله چهارمحال وبختیاری خسارت مالی زلزله اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله

فرهاد شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش‌های اخیر که طی دو روز اخیر در استان داشتیم باعث شد تا شاهد آبگرفتگی و سیل در شهرستان کلاله باشیم.

وی افزود: در برآوردهای اولیه ای که انجام شده است ۸۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است.

هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم دچار خوابیدگی شدند

فرماندار کلاله گفت: این بارش‌ها باعث شد تا ریزش، رانش و آب شستگی در چهار نقطه، خسارت به معابر نقاط روستایی در پنج نقطه اتفاق افتد و دیوار و سقف چند مدارس شهرستان دچار آسیب شود.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۰۰ هکتار از مزارع گندم دچار خوابیدگی شدند، ادامه داد: ۷۵ کیلومتر از راه‌های بین مزارع شهرستان کلاله تخریب شدند.

شیبک اظهار کرد: این خسارت‌ها در اختیار سازمان مدیریت بحران قرار خواهد گرفت تا در صورت امکان اعتباراتی برای جبران اختصاص داده شود.

کد خبر 6088710

دیگر خبرها

  • خسارت بیش از ۸۸ میلیارد تومانی در پی بارش های اخیر در کلاله
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • بارندگی های اخیر ۱۸۴ میلیارد ریال به بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد