Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع و معارفه مسئول کمیته روابط عمومی فدراسیون اسکیت برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مراسم تودیع و معارفه مسئول کمیته روابط عمومی فدراسیون اسکیت برگزار شد.

این مراسم با حضور بهمن محمدرضایی، رئیس فدراسیون، مجید هنرجو، نایب رئیس، رامین عتیقه‌چی، دبیرکل و اعضای فدراسیون اسکیت در محل فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این مراسم بهمن محمدرضایی، رئیس فدراسیون اسکیت، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و فعالیت‌های خالصانه خانم چارین در مدت همکاری با فدراسیون، برای او در ادامه مسیر زندگی آرزوی شادکامی و برای حمیدرضا بخارایی، سرپرست کمیته روابط عمومی فدراسیون در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.

در پایان این مراسم بخارایی حکم سرپرستی خود را از رئیس فدراسیون دریافت کرد.

در این حکم آمده است:

نظر به توانمندی، تجارب و شایستگی جنابعالی در زمینه ورزش، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست کمیته روابط عمومی» فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه الهی به موفقیت های روز افزون دست یافته و گام های مؤثری در مسیر ارتقاء و توسعه کمی و کیفی ورزش اسکیت برداشته شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون اسکیت بهمن محمدرضایی کمیته روابط عمومی فدراسیون فدراسیون اسکیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۵۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد. تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است. رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

دیگر خبرها

  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران